OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hirviporukan veemäisin mies.
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16694

LähetäLähetetty: 06.11.2006 21:37    Viestin aihe: Hirviporukan veemäisin mies. Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on hirviporukka kolmessa ryhmässä. Porukkamme veemäisin mies on Jussi. Ennen veemäisin oli Matti, mutta kun Matti lopetti hirven metsästyksen, niin Jussi tuli tilalle veemäisyydessään. Tämä todistaa taas sen, että m ulkkujen määrä on vakio. Jussi on hyvä käytöksinen edessä, mutta puukottaa heti selkään, kun se vaan on mahdollista. Ennen Matti hoiti selkään puukottamisen, mutta Matti ei ollut hyvä käytöksinen. Onneksi Jussi ei ole samassa ryhmässä, missä itse olen. Jussin ryhmän kanssa yhteistyö ei toimi ja meidän ryhmä tekee yhteistyötä sitten tuon toisen ryhmän kanssa tarvittaessa. Nimet on muutettu, ettei henkilöllisyys paljastu.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 06.11.2006 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

.....auta armias sitä joka joutuu minun vihani kohteeksi... Twisted Evil Twisted Evil

Tuo on mulle outoa tuo eri ryhmissä metsästäminen...meillä kaikki ukot ja akat samassa ryhmässä....
Takaisin alkuun
t3R0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2006
Viestejä: 1610
Paikkakunta: K-S

LähetäLähetetty: 06.11.2006 21:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Veemäisin on ehdottomasti päällikkö X, sillä hän yrittää aina määräillä passipaikkoja ja ammuttavia eläimiä yms. turhaa. Minä kuitenkin valitsen passini mistä haluan ja ammun mitä haluan.

Eiku siis.. Taidan ollakkin itse se v1ttupää joka pilaa muiden pyyntinautinnon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika71
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2006
Viestejä: 628
Paikkakunta: Keski-Suomi, Syvänmoa

LähetäLähetetty: 06.11.2006 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nuita mulukkuja varmaan sattuu joka porukkaan.. Meijjän sakissa ei oikeastaan ole yhtään oikein tosi veemäistä tyyppiä mutta on eräs persoona joka oikeastaan johtaa jahtia ns. "takapiruna" ! Hemmetin mukava mies!Mutta meillä on kuitenkin suorastaan loistava porukanjohtaja.. vertaisin Tuntemattoman vänrikki Koskelaan! Siinä mies paikallaan!
Loppuun pieni arvoitus vastauksen kera! Voitte kysyä huomenna omalta pomolta!
"Mikä ero on esimiehellä ja esinahalla!!!???
-Vast. Esinahka on vain osa mulukkua..."
Että kypsytelläänpä sitä..... Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16694

LähetäLähetetty: 06.11.2006 22:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ELLU69 kirjoitti:
.....auta armias sitä joka joutuu minun vihani kohteeksi... Twisted Evil Twisted Evil

Tuo on mulle outoa tuo eri ryhmissä metsästäminen...meillä kaikki ukot ja akat samassa ryhmässä....


Tuo jakaantuminen on ihan ok juttu. Jokainen on mieleisessään ryhmässä ja kun uusi mies tulee porukkaan, niin saa valita mihin ryhmään menee. Jotenkin osaan aavistella tuon Ellun hampaisiin joutumisen. Kun ajattelen tuota hampaisiin joutumista tarkemmin, niin selässä kulkee kylmät väreet ja kroppaa puistattaa, pelosta.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 06.11.2006 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

.....ne olisi kuule kauniit hampaat.... Laughing Laughing Hih hii...anteeks taas kauhiast, mä olen väsynyt...älkää taas ottako kauhean tosissaan... Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Kankkunen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2004
Viestejä: 615
Paikkakunta: savo

LähetäLähetetty: 07.11.2006 08:02    Viestin aihe: Veemäisin henkilö Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se taidan minä olla se veemäisin äijä porukassa. En kunnioita iän ja sen tuoman "kokemuksen" tuomaa tietoa, manttaalien suomaa arvovaltaa ja poliittisen suuntauksen toverihenkeä. Vaan vit....len jos joku ei tee niin kun on sovittu vaan niinkuin itsestä hyvältä tuntui, esitän uusia ajatuksia hommien tekemiseksi ja mikä pahinta, kun vedän passituksia omalle sektorille laitan "varmoille" paikoille sellaisia metsästäjiä, joilla ei ole ollut kaatoja vähään aikaan, enkä niitä joista hirven kieli on maailman parasta herkkua. Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Kyllä koira kova saa olla, mutta tyhmä ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
KariK76
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Huh 2006
Viestejä: 12
Paikkakunta: Imatra

LähetäLähetetty: 07.11.2006 21:37    Viestin aihe: Veit jalat suustani.. Vastaa lainaamalla viestiä

Oli Kankkusen teksti kuin minun suustani. Kyseenalaistan yleensä aina vanhojen jermujen metkut, joskus huonommalla menestyksellä ja joskus jopa saa uudistuksia aikaan!
Poikkeuksena laitan passiin parhaimmille paikoille sellaisia miehiä jotka osaavat ampua tiukemmassakin paikassa, eikä kuti jää piippuun, selityksiin vedoten.
Toki pitäähän sitä huomioida jos yksi mies ampuu kaikki..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 07.11.2006 21:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Poikkeuksena laitan passiin parhaimmille paikoille sellaisia miehiä jotka osaavat ampua tiukemmassakin paikassa, eikä kuti jää piippuun, selityksiin vedoten.


Juuh...ei jää kuti piippuun...tahtoo vaan niitä haavakoita tulla niille kokeneemmillekin pyssysankareille..tiukissa paikoissa...kun eivät älyä olla ampumatta...heti kun jotain hirvennäköistä vaan vilahtaa niin jo laukaus kajahtaa....näitä Ramboja on varmasti joka seurassa.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Takaisin alkuun
KariK76
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Huh 2006
Viestejä: 12
Paikkakunta: Imatra

LähetäLähetetty: 08.11.2006 12:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Montas hirveä olet Ellu69 ampunut? Jos saanen tiedustella? Meillä ei ole jäänyt tänä syksynä yhtään haavakkoa metsään. Enkä ole kirjoittanut että heti ammutaan kun vilahtaa. Lajitunnistus on tehtävä,etäisyys,onko luvallista riistaa, missä on koira jne. Älä huoli kyllä sinä vielä opit ajan kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 08.11.2006 14:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Laughing Voi voi...tais sattua omaan nilkkaan....

Lainaus:
Meillä ei ole jäänyt tänä syksynä yhtään haavakkoa metsään.


.....ai teillä ei ole jäänyt...meillä niitä haavakoita ei ole edes tullut... Laughing Laughing Laughing

Kirjoitin yleisesti...en tarkoittanut juuri sinun seuraasi...
Takaisin alkuun
KariK76
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Huh 2006
Viestejä: 12
Paikkakunta: Imatra

LähetäLähetetty: 08.11.2006 15:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ELLU69 kirjoitti:
Laughing Laughing Voi voi...tais sattua omaan nilkkaan....

Lainaus:
Meillä ei ole jäänyt tänä syksynä yhtään haavakkoa metsään.


.....ai teillä ei ole jäänyt...meillä niitä haavakoita ei ole edes tullut... Laughing Laughing Laughing

Kirjoitin yleisesti...en tarkoittanut juuri sinun seuraasi...


Eipä sattunut nilkkaan..ei noussut edes päähän! Odota vain niin se huono laukaus,tai haavakko kyllä tulee myös teidän porukalle. Ja se tulee joka miehen tai naisen kohdalle se huono laukaus. Ei millään pahalla,niin se vaan on. Tai sitten ette ammu kuin radalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Janne.Y
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 08 Mar 2006
Viestejä: 45
Paikkakunta: Seinäjoki

LähetäLähetetty: 08.11.2006 15:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ELLU69 kirjoitti:


Tuo on mulle outoa tuo eri ryhmissä metsästäminen...meillä kaikki ukot ja akat samassa ryhmässä....


Meidän porukka on myös jakaantunut kolmeen ryhmään, porukassa on noin 70 henkilöä jonka vuoksi on ihan fiksua jakautua koko seuran alueelle.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 08.11.2006 19:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Odota vain niin se huono laukaus,tai haavakko kyllä tulee myös teidän porukalle. Ja se tulee joka miehen tai naisen kohdalle se huono laukaus. Ei millään pahalla,niin se vaan on


Oikeassa olet ja onhan niitä tullutkin, ei vaan tänä vuonna...onneksi, sillä silloin hirvenmehtuu muistuttaa enemmänkin rallikilpailuja, kun pitää vauhdilla saada passit haavakon eteen...
Takaisin alkuun
Heineken
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Lok 2005
Viestejä: 639

LähetäLähetetty: 09.11.2006 07:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mina ainakin osaan olla vmainen, jos siihen on syyta. Reilu olen aina, mutten kuuntele mitaan urputustakaan. Onneksi ei tarvitse edes metsastaa missaan porukassa, paitsi ihan muutamien harvojen ja valittujen seurassa, jotka ovat samanhenkisia ja kuntokin kestaa pidempien matkojen talsimisen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com