OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

JahtiJakt -tuotteita ostaneiden jatkohankinnat
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

JahtiJakt:lla vai ilman?
Aion hankkia seuraavaksikin ET:n tuotteita.
29%
 29%  [ 144 ]
En aio hankkia ET:n tuotteita enää.
28%
 28%  [ 135 ]
En ole hankkinut ET:n tuotteita, aion hankkia.
4%
 4%  [ 24 ]
En ole hankkinut ET:n tuotteita, enkä aio hankkiakaan.
25%
 25%  [ 124 ]
Tyhjä/Poissa/pakkosaadaäänestää/paljonkokelloon?
11%
 11%  [ 55 ]
Ääniä yhteensä : 482

Kirjoittaja Viesti
jussijänismies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 2606
Paikkakunta: Hallan Aroilla...

LähetäLähetetty: 02.12.2006 21:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielenkiintoista. Mulla on ilmeisesti käynyt tuuri kun ET:n tuotteet on toiminut. Yli 2 vuotta ollut puku käytössä ja veden on pitänyt ulkona, parhaillaan koko päivä kaatosateessa. En kyllä ole pukua pessyt kuin kerran nyt tänä syksynä ja sen jälkeen huomasin että hihoista ei pidä enää aivan yhtä hyvin vettä.

Kengät on 06 mallia ja kävelty tämä syksy (usiampi sata kilometriä) ja niistä ei ole mitään valittamista. Ostaessa vahasin kerran ja nyt kun kausi alkaa olla ohitte laitoin vahan päälle.

Taitaa tuo laatu vaihdella pirusti noissa. En tiedä uskaltaako enään kokeilla, sattuu vielä se susikampe.
_________________
Jussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
briha
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 14 Jou 2006
Viestejä: 56
Paikkakunta: P-K

LähetäLähetetty: 29.12.2006 23:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin jahti pro puvun ja oon ollu tyytyväinen.Pitää vettä hyvin. 2tunnin hirvipassissa olin syksyllä kaatosateessa eikä tullu läpi vesi. tarkenee kylmälläkin kelillä varsinkin kun ne muut tuotteet alla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Loikka
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 948
Paikkakunta: Kotimaa

LähetäLähetetty: 30.12.2006 12:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Air-Texin tuolta aikoinaan hankin, mutta toista ei tule...

Jotain pikku sälää voisin hankkia. Ainakin auton istuinsuojat on ensikaudeksi jostain etsittävä, onko ne sitten Erätukun vai jonkun muun niin sitä ei vielä tiedä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
magellan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Jou 2006
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 30.12.2006 13:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

briha kirjoitti:
Ostin jahti pro puvun ja oon ollu tyytyväinen.Pitää vettä hyvin. 2tunnin hirvipassissa olin syksyllä kaatosateessa eikä tullu läpi vesi. tarkenee kylmälläkin kelillä varsinkin kun ne muut tuotteet alla


mitenkähän käy kun olet viellä parikertaa sen puvun kanssa vesisateessa. voipi alkaa vaatteet alla kastuun. kehutko sitten viellä pukuas. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pyssynainen
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Tam 2007
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: 16.01.2007 19:59    Viestin aihe: Erätukun tuotteet Vastaa lainaamalla viestiä

Meille hankittu sieltä sarkapuku ja pari muuta vaatekappaletta.
Näiden ostosten jälkeen totean yksiselitteisesti että kiitos ei enää erätukun tuotteita.
Ystävätär odotti vhf-puhelintaan n. 2 kk ja nyt on epäselvää kuka huoltaa kun meni takuuaikana rikki....jotta tälläistä siinä liikkeessä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
korvenkoluaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 206
Paikkakunta: Hausjärvi

LähetäLähetetty: 17.01.2007 14:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hankin tuolta Erätukusta Premium-puvun + kaiken sen sälän mitä mukaan tuli.
Puku on hyvin tehty ja komea liikkua mökillä. Mukana tulleet alus-, väli-, ym.-asut olivat ihan kelvollisia. Mukana tullut lierihattu oli naurettavan näköinen päässä mutta vika ei ollut hatussa vaan alla olevassa päässä.
Ei moittimista tuotteissa.
_________________
korvenkoluaja ja ylpeä siitä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Viskivallu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Elo 2006
Viestejä: 505

LähetäLähetetty: 17.01.2007 14:50    Viestin aihe: Re: Erätukun tuotteet Vastaa lainaamalla viestiä

pyssynainen kirjoitti:
Meille hankittu sieltä sarkapuku ja pari muuta vaatekappaletta.
Näiden ostosten jälkeen totean yksiselitteisesti että kiitos ei enää erätukun tuotteita.
Ystävätär odotti vhf-puhelintaan n. 2 kk ja nyt on epäselvää kuka huoltaa kun meni takuuaikana rikki....jotta tälläistä siinä liikkeessä!


En ole noteetannut niin näitä foorumin kirjoituksia perätukusta, mutta jahtikaverilta olen kyllä kuullut monenkinlaista kommenttia erätukun tuotteista ja tavoista palvella asiakkaita. esim ed mainittu. Niinpä olen pysynyt poissa kys. liikkeestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
egi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Hei 2005
Viestejä: 556

LähetäLähetetty: 17.01.2007 16:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pari kertaa otettu yhteytta Erätukkuun, valitus muodossa, kummassakin tapauksessa valitukset noteerattu ja homma on pelanut miten puhelimessa sovittiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
retvetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Mar 2006
Viestejä: 650

LähetäLähetetty: 17.01.2007 16:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kalvopuvun hankin reilu vuosi sitten.Toimitusaika kusi oikein huolella ja puku on ollut jo pitkän aikaa käyttökelvoton.Tosin hintaluokka oli sellainen,että ei sen voinut olettaakaan kestävän mahdottoman pitkään.
Sitä saa mitä tilaa... Wink
Eli kohtuuton toimitusaika oli ko. firman vika, huonon puvun sain siksi, että nuukailin itse... Seuraava puku ei todellakaan tule samasta osoitteesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LapuaMagnum
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 59

LähetäLähetetty: 17.01.2007 22:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaveri osti tukusta punapisteen, jota ei koskaan saatu kohilleen. panoksia meni parin tähtäimen hinnan verran. No sai sieltä sitte kiikaritähtäimen tilaalle ja taas panoksia paljon. No kiikarin kans sitte kumminki hirven pyyntii ja saipa kaveri vielä tilaisuuden ampuakki...aivan oikeen arvasitte... vasalla komia reikä paistissa!! En usko näkeväni meijän porukassa enää vastaavia "tuotteita".

eräpojat varmaan mielellään lukee näitä juttuja, mutta samalla !&%¤# yrittää kusettaa. Tiesittekö että eräpojat kopioi täysin tukkua. Niille tulee kohta samat asekaappi mainokset kuin tukulla, nimittäin kohta eräpojilla loppuu kilpailukielto tukun kanssa tietyistä tuotteista. Olivat ennen otso-asekaappeja myymässä ja suunnittelemassa "Varmoja" mainoksia erätukun johtajan kans ja nyt kilpailevat tukun kans samoilla lippalakeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
briha
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 14 Jou 2006
Viestejä: 56
Paikkakunta: P-K

LähetäLähetetty: 30.01.2007 22:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="magellan"][quote="briha"]Ostin jahti pro puvun ja oon ollu tyytyväinen.Pitää vettä hyvin. 2tunnin hirvipassissa olin syksyllä kaatosateessa eikä tullu läpi vesi. tarkenee kylmälläkin kelillä varsinkin kun ne muut tuotteet alla[/quote]

mitenkähän käy kun olet viellä parikertaa sen puvun kanssa vesisateessa. voipi alkaa vaatteet alla kastuun. kehutko sitten viellä pukuas. Laughing[/quote]
joo olin pessyt sen muuten koneessakin jo kerran ennen sitä passia
Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Muikku
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Mar 2005
Viestejä: 24

LähetäLähetetty: 15.08.2007 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mie ostin peruspuvun keväällä 2005. Syksyn ryynäsin sen kanssa jahissa, ja nimenomaan ryynäsin, kun olen joko koiran kanssa liikkeellä tai ajoketjussa enkä seiso passiketjussa niinkuin toiset. Samoin viime syksyn. Vettä tuli välillä ihan riittävästi ja jossei muuta niin aluskasvillisuus on märkää, eikä mennyt vesi läpi eikä mene vieläkään. Monta kertaa olen pukua pessytkin, kun tykkään ettei vaatteissa kumminkaan tarvi hirven verta olla jos lähtee kylällä käymään, ja hyvin toimii. Ykskään vetoketju ei ole hajonnut, ei mitn valittamista missään. Meinaan hommata toisenkin, todennäkösesti peruspuvun, pro tai premium ei miun käyttöön nähden tarjoa mitään lisäarvoo. Mie saan haista kun ryynään vastatuuleen Cool . Erityisen hienoa oli se, että kun meikäläinen persjalkanen ei yleensä saa sopivanmittasia housuja mistään, niin eikö nämä olleet sentilleen oikean pituset.

Oonkohan mie jotenkin vähään tyytyväinen? Yleensähän sanotaan että naisille ei kelpaa mikään Very Happy
_________________
Pienekshä mie jäin, mut oon mie sentää tehtaal töis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sako
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 83

LähetäLähetetty: 16.08.2007 15:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se sattaa olla niinkin, että jos ei ole paremmasta tietoa niin saattaa tyytyä sellaiseen mikä TODELLISEN kalvopuvun rinnalla on pelkkää !&%¤#. Itse sorruin kenkien muodossa juuri tähän.
_________________
"I run my unit how I run my unit!!!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
briha
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 14 Jou 2006
Viestejä: 56
Paikkakunta: P-K

LähetäLähetetty: 17.11.2007 23:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, puolivuotta sai ootella pukua, ei ne toimitus ajat pi e kutiaan likellekään Crying or Very sad .puku on edelleen tuulen ja vedenpitävä, hartiat bon kostunu vähän kovimmilla keleillä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teurastaja91
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2006
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 07.06.2008 11:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Terveeees kaikille! Very Happy Jeees kirjottelen tänne taas puolen vuoden tauon jälkeen! Razz Niin siis itse asiaan elikkäs tilasin eilen Perätukus... siis Erätukusta tuon jahtijaktin PRO-puvun Wink Elikkkäs mittees mieltä on metsien sankarit tästä hankinnasta?! Oliko kannattava?! 220 eukkua sinne sain upotettua joten hope so että se on oikeestikkin laatupuku eikä löydy tulevana syksynä kaatopaikalta Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 2 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com