OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Maailman ittumaisin elukka
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Maailman ittumaisin elukka
Kissa
29%
 29%  [ 46 ]
Joku muu
70%
 70%  [ 108 ]
Ääniä yhteensä : 154

Kirjoittaja Viesti
ohjeistamispäällikkö
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä: 41
Paikkakunta: Suomussalmi

LähetäLähetetty: 19.09.2006 18:56    Viestin aihe: Maailman ittumaisin elukka Vastaa lainaamalla viestiä

Eli mikä on ittumaisin elukka?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Personanon-Grata
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Mar 2005
Viestejä: 1582

LähetäLähetetty: 19.09.2006 19:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olipa hyvät vaihtoehdot Rolling Eyes
Kyllä hirvikärpänen ja hyttyset on minun listallani jaetulla ykkössijalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ohjeistamispäällikkö
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä: 41
Paikkakunta: Suomussalmi

LähetäLähetetty: 19.09.2006 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Alkuperäinen äänestys oli lähinnä tarkoitettu vitsiksi, mutta jos totta puhutaan niin alkukesästä mäkäräiset ituttaa, ennen kuin niihin tottuu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vonkamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1471
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 19.09.2006 23:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se on ehdottomasti somali
_________________
Sako Finnlight aito Suomalainen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 19.09.2006 23:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Kyllä se on ehdottomasti somali


Joutaskohan tuollaiset keskenkasvusten nulikoitten heitot ylläpidon siivota hetimiten roskakoriin?
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
joop
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Maa 2004
Viestejä: 576
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 20.09.2006 03:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kai sitä mielipide saa olla, vapaa maa!!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 20.09.2006 08:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joop kirjoitti:
Kai sitä mielipide saa olla, vapaa maa!!!!

Ei olla ihan noin vapaita täällä Suomessa. Lakiin on kirjattu jotain mitä voi seurata tuollaisista kommenteista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 20.09.2006 08:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rastinsahi, ihan mielenkiinnosta, onko sinulla paljon kokemuksia somaleista? Minkä verran niitä on Lapin lääniin pesiytynyt?
Kettu, meinaatko, että tuo menisi kiihottamisesta kansanryhmää vastaan vai minkä mukaan tuosta seuraamuksia saisi?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 20.09.2006 09:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torgoth kirjoitti:
Rastinsahi, ihan mielenkiinnosta, onko sinulla paljon kokemuksia somaleista? Minkä verran niitä on Lapin lääniin pesiytynyt?
Kettu, meinaatko, että tuo menisi kiihottamisesta kansanryhmää vastaan vai minkä mukaan tuosta seuraamuksia saisi?

Seurauksia ei yksityiselle ihmiselle välttämättä tule, mutta sivuston ylläpidolle mahdollisesti mikäli tällaisen annetaan jatkua. Mitä tuohon rastinsahin kommenttiin tulee, niin en ollut siinä näkevinäni somalien puolustamista, vaan näin sen vastareaktiona tuolle vonkamiehen lapselliselle kommentille. Mitä somaleihin tulee arvon Torgoth, minulla on paljon kokemusta somaleista, mutta siitä huolimatta en näe syytä sen enempää puolustaa kuin vastustaakaan heitä pelkästään sen perusteella mistä he ovat kotoisin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 20.09.2006 09:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettu kirjoitti:
Torgoth kirjoitti:
Rastinsahi, ihan mielenkiinnosta, onko sinulla paljon kokemuksia somaleista? Minkä verran niitä on Lapin lääniin pesiytynyt?
Kettu, meinaatko, että tuo menisi kiihottamisesta kansanryhmää vastaan vai minkä mukaan tuosta seuraamuksia saisi?

Seurauksia ei yksityiselle ihmiselle välttämättä tule, mutta sivuston ylläpidolle mahdollisesti mikäli tällaisen annetaan jatkua.

Muistaakseni laki joka olisi laittanut foorumin ylläpitäjän vastuuseen käyttäjien kirjoitteluista ei mennyt läpi. Ja käsitin kommenttisi nimenomaan koskevan yksityistä ihmistä, hyvä kun korjasit.
Lainaus:

Mitä tuohon rastinsahin kommenttiin tulee, niin en ollut siinä näkevinäni somalien puolustamista, vaan näin sen vastareaktiona tuolle vonkamiehen lapselliselle kommentille.

En ole myöskään itse näkevinäni omassa kommentissani Vonkamiehen puolustelua tai somaleiden mollausta, kuten kirjoitin, kysyin ihan mielenkiinnosta, koska en Lapin somalitilannetta tunne.
Lainaus:

Mitä somaleihin tulee arvon Torgoth, minulla on paljon kokemusta somaleista, mutta siitä huolimatta en näe syytä sen enempää puolustaa kuin vastustaakaan heitä pelkästään sen perusteella mistä he ovat kotoisin.

Minkälaisia nämä sinun kokemuksesi ovat?
Minun puolestani saavat olla kotoisin mistä vain, kunhan pääsevät eroon sairaan "kulttuurinsa" tavoista. Esimerkkeinä naisten ympärileikkaukset, joukkoraiskaukset, lapsiin sekaantuminen, pakkoavioliitot, satunnainen väkivaltaisuus tuntemattomia vastaantulijoita kohtaan arvon nousun merkeissä, jne.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 20.09.2006 09:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torgoth kirjoitti:
Minkälaisia nämä sinun kokemuksesi ovat?
Minun puolestani saavat olla kotoisin mistä vain, kunhan pääsevät eroon sairaan "kulttuurinsa" tavoista. Esimerkkeinä naisten ympärileikkaukset, joukkoraiskaukset, lapsiin sekaantuminen, pakkoavioliitot, satunnainen väkivaltaisuus tuntemattomia vastaantulijoita kohtaan arvon nousun merkeissä, jne.

Olen ollut muutaman vuoden (7) esimiehenä muutamalle somalille (muiden muassa. Alaisia oli kymmeniä ihmisiä eri kansallisuuksista. Pääasiassa suomalaisia). Yksikään heistä ei sen enempää harrastanut kuin puolustanutkaan kuvailemiasi tapoja eivätkä sellaiset kuuluneet heidän kulttuuriinsa. He tosin olivat hyvin koulutettuja, aikuisia ja perheellisiä ihmisiä. Toisaalta täytyy sanoa, että en minäkään harrasta juhannuksena pään täyteen vetämistä, vaimon hakkaamista ja tanssilavalla puukon kanssa riehumista vaikka suomalainen olenkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 20.09.2006 10:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettu kirjoitti:
Torgoth kirjoitti:
Minkälaisia nämä sinun kokemuksesi ovat?
Minun puolestani saavat olla kotoisin mistä vain, kunhan pääsevät eroon sairaan "kulttuurinsa" tavoista. Esimerkkeinä naisten ympärileikkaukset, joukkoraiskaukset, lapsiin sekaantuminen, pakkoavioliitot, satunnainen väkivaltaisuus tuntemattomia vastaantulijoita kohtaan arvon nousun merkeissä, jne.

Olen ollut muutaman vuoden (7) esimiehenä muutamalle somalille (muiden muassa. Alaisia oli kymmeniä ihmisiä eri kansallisuuksista. Pääasiassa suomalaisia). Yksikään heistä ei sen enempää harrastanut kuin puolustanutkaan kuvailemiasi tapoja eivätkä sellaiset kuuluneet heidän kulttuuriinsa.

Oletko keskustellut aiheista heidän kanssaan? Vai tuliko jotenkin ilmi, etteivät heidän vaimonsa (jos somaleja olivat), ole ympärileikattuja, tai asia heitä jotenkin vaivaa? Vai olisivatko vain olleet siinä mielessä fiksuja, etteivät sorkkineet suotta työpaikalla muurahaispesää? En minä ainakaan julistaisi töissä, että neekerit pitäisi lähettää takaisin sinne, mistä ovat tulleetkin, vaikka tätä mieltä olisinkin, koska suotta sitä tahallaan konflikteja hakee.
Lainaus:

He tosin olivat hyvin koulutettuja, aikuisia ja perheellisiä ihmisiä.

Ja ehkä täten päässeet eroon vanhempiensa sairaista tavoista.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koskinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Maa 2004
Viestejä: 366

LähetäLähetetty: 20.09.2006 10:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän se hirvikärpänen vie voiton. Toiseksi tulevat nämä syksyllä viime voimillaan lentelevät ampiaiset jotka pistävät heti kun saavat mahkun, !&%¤#"!. Pihapiirissäkin niitä lentelee aivan !&%¤#"!.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 20.09.2006 10:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torgoth kirjoitti:
Lainaus:
He tosin olivat hyvin koulutettuja, aikuisia ja perheellisiä ihmisiä.

Ja ehkä täten päässeet eroon vanhempiensa sairaista tavoista.

Niin. Vaikea sanoa kenenkään sairauksista. Näissä nimenomaisissa tapauksissa minulla ei ollut havaintoja "sairaasta" käytöksestä eikä minulla ollut aihetta ottaa asiaa esille, koska työpaikan esimies pitää huolta työn sujuvuudesta eikä kysele, että "onko vaimosi ympärileikattu" tai "Oletko ympärileikattu ja alistettu?" tai "Panetkohan lapsiasi?" Yleisestikin ottaen kyseiset henkilöt olivat normaalilla käyttäytymisellä varustettuja ihmisiä kaikkine vikoineen, aivan kuten sinä ja minä. Mitään yleistyksiä "somaleihin yleensä" en - edellämainituista seikoista huolimatta - nähnyt tarpeelliseksi tehdä.

Sen verran mitä työpaikan henkilöstön yhteisiä vapaa-ajan rientoja oli, niin nämä nimenomaiset henkilöt eivät käyttäneet alkoholia eivätkä osallistuneet esimerkiksi pikkujoulujen paikoitellen agressiivisiin välienselvittelyihin (ei niihin kyllä osallistuneet kaikki suomalaisetkaan). En tiedä olisiko eräiden nimenomaisten suomalaisten henkilöiden runsas alkoholinkäyttö ja väkivaltaisuus mahdollisesti näyttänyt näistä henkilöistä "sairailta", mutta minusta näytti ja näyttää edelleen. Se ei kuitenkaan anna minulle aihetta kysyä sinulta Torgoth, että oletko luopunut vanhempiesi sairaista tavoista.

Tästä typerästä stereotypioiden luomisesta voisi kirjoittaa pitempäänkin, mutta se ei olet tämän threadin aihe. En tosin tiedä onko tällä threadilla edes aihetta ollenkaan, mutta päätän raporttini joka tapauksessa täältä tähän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 20.09.2006 11:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettu kirjoitti:
Torgoth kirjoitti:
Lainaus:
He tosin olivat hyvin koulutettuja, aikuisia ja perheellisiä ihmisiä.

Ja ehkä täten päässeet eroon vanhempiensa sairaista tavoista.

Niin. Vaikea sanoa kenenkään sairauksista. Näissä nimenomaisissa tapauksissa minulla ei ollut havaintoja "sairaasta" käytöksestä eikä minulla ollut aihetta ottaa asiaa esille, koska työpaikan esimies pitää huolta työn sujuvuudesta eikä kysele, että "onko vaimosi ympärileikattu" tai "Oletko ympärileikattu ja alistettu?" tai "Panetkohan lapsiasi?" Yleisestikin ottaen kyseiset henkilöt olivat normaalilla käyttäytymisellä varustettuja ihmisiä kaikkine vikoineen, aivan kuten sinä ja minä. Mitään yleistyksiä "somaleihin yleensä" en - edellämainituista seikoista huolimatta - nähnyt tarpeelliseksi tehdä.

Sen verran mitä työpaikan henkilöstön yhteisiä vapaa-ajan rientoja oli, niin nämä nimenomaiset henkilöt eivät käyttäneet alkoholia eivätkä osallistuneet esimerkiksi pikkujoulujen paikoitellen agressiivisiin välienselvittelyihin (ei niihin kyllä osallistuneet kaikki suomalaisetkaan). En tiedä olisiko eräiden nimenomaisten suomalaisten henkilöiden runsas alkoholinkäyttö ja väkivaltaisuus mahdollisesti näyttänyt näistä henkilöistä "sairailta", mutta minusta näytti ja näyttää edelleen. Se ei kuitenkaan anna minulle aihetta kysyä sinulta Torgoth, että oletko luopunut vanhempiesi sairaista tavoista.

Tästä typerästä stereotypioiden luomisesta voisi kirjoittaa pitempäänkin, mutta se ei olet tämän threadin aihe. En tosin tiedä onko tällä threadilla edes aihetta ollenkaan, mutta päätän raporttini joka tapauksessa täältä tähän.

Et ole asioista keskustellut heidän kanssaan sanaakaan ja voit silti sanoa, etteivät he harjoita, eivätkä kannata mainitsemiani tapoja. Asia selvä myös minun puoleltani.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 1 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com