Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JKK Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.09.2006 08:46 Viestin aihe: S&W seppää |
|
|
Kenelle kannattaa viedä S&W revolveri sepitettäväksi pääkaupunkiseudulla? Ovatko asehuolto MW tai Asetekno hyviä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tikka Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.09.2006 09:31 Viestin aihe: Re: S&W seppää |
|
|
JKK kirjoitti: | Kenelle kannattaa viedä S&W revolveri sepitettäväksi pääkaupunkiseudulla? Ovatko asehuolto MW tai Asetekno hyviä? |
Kysäseppä Kirkkonummen erävarusteesta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ojh Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.09.2006 10:54 Viestin aihe: Re: S&W seppää |
|
|
JKK kirjoitti: | Kenelle kannattaa viedä S&W revolveri sepitettäväksi pääkaupunkiseudulla? Ovatko asehuolto MW tai Asetekno hyviä? |
MW ei saanut minun Smittiäni korjattua, ei uskaltanut irroittaa piippua kun epäili että runko vääntyy. Ei myöskään muistanut ilmoittaa asiasta, vaan pyssy makasi hyllyssä pari viikkoa, kunnes aloin kysellä sen perään. Tämä kokemus riitti minulle kyseisestä firmasta toistaiseksi. Mainittakoon että ei-pääkaupunkilaisen sepän käsissä piippu kyllä irtosi ongelmitta, ja ase tuli kuntoon neljäsosalla siitä rahasta mikä oli MW:n kustannusarvio. _________________ Mitä vanhemmaksi tulen, sitä parempi olin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hande Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Maa 2004 Viestejä: 2030 Paikkakunta: Gunbarrel, CO
|
Lähetetty: 20.09.2006 12:43 Viestin aihe: |
|
|
Kamutta Custom Shop, Karkkila. Asiakaspalvelu ei oudolle asiakkaalle ehkä aina ole, hmm, "erityisen ystävällistä" ja toimitusaika kannattaa sopia ennen homman aloittamista
Muuten kyllä yksi harvoista osaavista Suomalaisista reukkusepistä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Teemu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.09.2006 17:06 Viestin aihe: |
|
|
Kysäiseppä mutkahuollosta. Revolvereihin liittyen ei omakohtaisia kokemuksia, muuten kyllä ja asialliseksi sepäksi toedttu :) _________________ -Laiska- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|