OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kahvin kulutus
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kahvia päivässä
ei yhtään,kahvi on pahaa!
13%
 13%  [ 15 ]
1 kuppi
5%
 5%  [ 6 ]
2 tai 3 kuppia
26%
 26%  [ 29 ]
4 tai 5 kuppia
20%
 20%  [ 22 ]
6 tai 7 kuppia
17%
 17%  [ 19 ]
7-10 kuppia
9%
 9%  [ 10 ]
>10 kuppia
8%
 8%  [ 9 ]
Ääniä yhteensä : 110

Kirjoittaja Viesti
tosinuija
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2005
Viestejä: 460

LähetäLähetetty: 01.07.2006 14:02    Viestin aihe: Kahvin kulutus Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs paljon menee päivässä ja missä tulee kofeiinin toimesta yläraja vastaan Very Happy .Itse en huomannut käsien tärisevän vielä 20:n kofeiinitabletin(=2000 mg) jälkeenkään.Itse juon kahvia 5-8 n.3,5 dl mukillista päivittäin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hondamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tou 2006
Viestejä: 322

LähetäLähetetty: 01.07.2006 14:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mie laitoin rastin tuohon ylimpään koska kahvi on ihan kuin rapavettä. eihän sitä oo mitään järkeä juua. tosin jossain juhlissa on pakko jua vähän koska jos kieltäytyy kahvista kun tarjotaan. niin sitten aletaan ihmetteleen ja luetteleen kaikki juotavat mitä vain löytyy. ihmeellistä että jotain on pakko otaa. kai sitä itekki osaa lasin vettä hakea jos jano on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rigby 416
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 663

LähetäLähetetty: 01.07.2006 16:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvihan on aikuiseen makuun,eikait sitä ole pakko juoda, juo sitten vaikka vettä jos siltä tuntuu,se vaan on seurustelu juoma kuten olutkin.
Hanhijahdissa se maistuu mahtavalle,olen ihmetellyt kuin se koostumus vaihtelee vaikka seos on sama ollut jo pitkään,pannulliseen pööniä kaks ja pöläys. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tinurien Kirkkoherra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2004
Viestejä: 2262

LähetäLähetetty: 01.07.2006 17:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä juon sitä liikaa, se on selvä. Yli kymmenen kuppia päivässä, ihan heittämällä. Sad
_________________
...saadakseni lopettaa. Moron poro!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
hondamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tou 2006
Viestejä: 322

LähetäLähetetty: 01.07.2006 18:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="rigby 416"]Kahvihan on aikuiseen makuun,eikait sitä ole pakko juoda, juo sitten vaikka vettä jos siltä tuntuu,se vaan on seurustelu juoma kuten olutkin.
Hanhijahdissa se maistuu mahtavalle,olen ihmetellyt kuin se koostumus vaihtelee vaikka seos on sama ollut jo pitkään,pannulliseen pööniä kaks ja pöläys. Very Happy[/quote]

mikä kahvista tekee aikuisten juoman. sitähän voi juda nuoretki. ja ennemmin juonki vettä kuin kahvia kuten asian jo ilmaisin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jarih
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 2086
Paikkakunta: Kirkkonummi

LähetäLähetetty: 01.07.2006 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvia kyllä kuluu, hyvä kahvi (porojen) vain vaatii laatu raaka-aineet. Normaalit Juhla Mokka, Presidentti, Kulta Katriina, Gevalia, Brazil tai muut volymituotteet ovat aivan sieltä syvimmästä. Muilla, Suomesta saatavilla hyvän kahvin korvikkeilla on pitänyt pärjätä kun parasta ei tällä hetkellä ole tarjolla.

Parasta kahvia, Mövenpickiä ei Suomesta tällä hetkellä saa ollenkaan. Edellisen erän tilasin saksalaiselta paahtimolta suoraan kotiin toimitettavaksi. Hinta vain tyyriin puoleinen, kalliimpi mitä saksalaisessa kaupassa. Voi olla, että kesän jälkeen taas saa sitä makeinta kahvia varastot pulloilleen ja pärjää puoli vuotta tai jotain Smile
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rigby 416
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 663

LähetäLähetetty: 01.07.2006 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
mikä kahvista tekee aikuisten juoman. sitähän voi juda nuoretki. ja ennemmin juonki vettä kuin kahvia kuten asian jo ilmaisin.


Joo voi toki juoda nuoretkin ja myös lapset.Mitä on noilla "kinkereillä" joutunut olemaan vaikka kaikin tavoin niitä vältän niin useimmat aikuiset juovat kahvia mutta monet nuoret eivät ja lapset vielä vähemmän,ei sikäli ei se hyvää ole jos suuria määriä juo kuten ei mikään muukaan nautinto aine.Kohtuudella.
Mikä tekee siitä sitten aikuisten juoman ehkä se on se maku sitten kuitenkin.Tosin nykyisin kun on muutakin kahvia kuin pannu karkeeta ja suodatinkahvia,et on vaihtoehtoja erillaisille mauille.
Jotkut pitää jotkut ei jokaisella jotakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rigby 416
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 663

LähetäLähetetty: 01.07.2006 19:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parasta kahvia olen juonut Kuubassa ja israelissa.
Olin yllättynyt kun yleensä sotken kahviin maitoa niin Israelissa en sitä laittanut ja oli aivan kuin linnunmaitoo,
Sama ton Kuubalaisen kanssa tuli puolen litran mukeissa ja oli pehmeää kuin sametti,nää suomalaiset on enemmän tai vähemmän karvaita.Mutta tottuuhan näihinkin kun ei ole vertailukohtaa vieressä,ikävä kyllä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jinok
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 2816
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 04.07.2006 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yli 10 kuppia menee aina kun on sellaisessa paikassa jossa kahvia on saatavilla Very Happy
_________________
-Rottajalaka prkl!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
t3R0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2006
Viestejä: 1610
Paikkakunta: K-S

LähetäLähetetty: 04.07.2006 20:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on tuo 4-5 kuppia joka tulee töissä kulutettua. Määrä vastaa kolmea mun kahvimukia. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
saikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Syy 2005
Viestejä: 2237

LähetäLähetetty: 04.07.2006 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aamulla pari kuppia kahvia...muuten ei lähde päivä käyntiin.... töissä yleensä tulee juotua vielä päivällä kupponen.... vähentänyt olen rutkasti kahvin juontia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
joni1001
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tou 2005
Viestejä: 114
Paikkakunta: Mikkeli

LähetäLähetetty: 04.07.2006 20:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Korkeintaan kaks kuppia päivässä...yleensä ei yhtään...
_________________
Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 04.07.2006 21:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos jää aamukahvi saamatta, olen kuin takapuolelle ammuttu karhu....ei kulje, ei.....muuten voin olla juomattakin, mutta ilman aamukahvia en voi olla, mieluummin vielä pari mukillista, pelkät kupposet eivät riitä...
Takaisin alkuun
Susihukka-seisoja
Vieras





LähetäLähetetty: 04.07.2006 21:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli mieleen jostain että kun kerran kahvinkin kanssa pitää alkaa pelleilemään (mulle oikee latte on paras herkku Wink ) ni kannattaa kokeilla kahvia, olikohan namibialaiseen tyyliin. Maustetaan nääs VOILLA JA SUOLALLA Shocked
Takaisin alkuun
Karhukoira
Vieras





LähetäLähetetty: 04.07.2006 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aamulla 5 kuppia = 2 omaa mukia
Päivän mittaan normikuppeja noin 10. Mustana. Shaken not sterved.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com