OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

miksi viestit lähtee vanhasta päivämäärästä

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jaska-59
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Maa 2005
Viestejä: 47

LähetäLähetetty: 19.01.2006 01:12    Viestin aihe: miksi viestit lähtee vanhasta päivämäärästä Vastaa lainaamalla viestiä

ainakin mun koneelle tulee ylimmät viestit vanhuus järjestälmisyys listautumina,elikkä vanhimmat ensin ja uusimmat sitten .ei hyvä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 19.01.2006 01:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos lähdetään siitä että ei tarvitse tehdä monta topikkia tästä ongelmasta.. Voit vaikka lähettää YV:een (yksityisviestin) adminille.. Ja kysele häneltä asiasta.. Nyt sun kyselyt ovat Jäniksen ja ketun metsästys-osiossa, johon ne eivät taida kuulua..

EDIT:

Mulla ainakin toimii tuo "katso viimeisen käyntisi jälkeen tulleet viestit"-nappula.. En kyllä ole ihan varma ymmärsinkö "Jaska-59":in kirjoituksen täysin..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
jaska-59
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Maa 2005
Viestejä: 47

LähetäLähetetty: 19.01.2006 02:25    Viestin aihe: merilinnustajalle Vastaa lainaamalla viestiä

jos mä otan kettukaaatoja otsikon niin siellä on -05 jutut missä mättää?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 19.01.2006 02:51    Viestin aihe: Re: merilinnustajalle Vastaa lainaamalla viestiä

jaska-59 kirjoitti:
jos mä otan kettukaaatoja otsikon niin siellä on -05 jutut missä mättää?


Ei missään, painahan sitä viimeistä sivua eli tässä tapauksessa sivu numero 7 .. Silloin näkyy tuorein viesti.. Ei kait se noin vaikeata voinut olla.. Minun mielestä lajittelu toimii täällä samalla tavalla kuin useimmilla foorumeilla..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
GWP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 1442
Paikkakunta: tosi lähellä ruåttia

LähetäLähetetty: 19.01.2006 05:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomenta! Pakkasta riittää joten tänään työpäivästä tulee varmasti lyhyempi kuin eilen. Kannattaisi katsastaa sivun alareunaa. Sieltä voip löytää ratkaisun propleemaan. Jos kuva vörkkii ImageTsäkä Corporaation palvelimella, niin se varmasti antaa ratkaisevanvinkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 19.01.2006 10:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitokset GWP. Vuodesta -97 tällä palstalla (tosin silloin eri softa) olen pyörinyt enkä silti ole tuota mahdollisuutta huomannut Shocked

Pitänee mennä optikolle...
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GWP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 1442
Paikkakunta: tosi lähellä ruåttia

LähetäLähetetty: 19.01.2006 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin tämähän on entinen Vesan metsästyssivut. Moni on vaihtanut nimimerkkiä ja uusia kirjoittajia on tullu varmaan miljoona lisää. Mutta missä hiomalaikka? Onko niin ettei nykypäivä kestä rankkaa huumoria?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com