Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Fox
|
Lähetetty: 30.10.2005 18:36 Viestin aihe: Pointer Mangnum |
|
|
Tietääkö kukaan mistä saisi Pointer Mangnumiin kaksi uutta antennia edullisesti. entiset on kaput'
Tuomo _________________ Lataan ja varmistan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
beaglesi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.10.2005 20:01 Viestin aihe: |
|
|
Itse ottaisin yhteyttä tuonne Pointerin maahantuontiin ja kyselisin sieltä.
Taatustikaan ei ole halvin mahdollinen myyjä, mutta varmastikin saisi toimivat tilalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
piikeli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.10.2005 15:05 Viestin aihe: |
|
|
Tulipa vaan mieleen, että itellä meni koiratutka hajalle, Pointer MiniMangnum. Lähetin on hajalla ja kun kyselin aihetta huollosta ei ole vaihtoehtoa kun ostaa uusi panta 250€, kun se on sellanen ladattava panta. Uusi tutka on 320€. Täytyypä pohtia mitä tekee. Vai ottaako samalla Marathonin tai vaihtaako kokonaan merkkiä. Pitääpä mietiskellä mitä tekee. Kolme vuotta on mun mielestä tutkalle aika lyhyt elinikä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rizla Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Tam 2005 Viestejä: 14 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 10.11.2005 17:57 Viestin aihe: |
|
|
piikeli kirjoitti: | Tulipa vaan mieleen, että itellä meni koiratutka hajalle, Pointer MiniMangnum. Lähetin on hajalla ja kun kyselin aihetta huollosta ei ole vaihtoehtoa kun ostaa uusi panta 250€, kun se on sellanen ladattava panta. Uusi tutka on 320€. Täytyypä pohtia mitä tekee. Vai ottaako samalla Marathonin tai vaihtaako kokonaan merkkiä. Pitääpä mietiskellä mitä tekee. Kolme vuotta on mun mielestä tutkalle aika lyhyt elinikä. |
tuli tuossa hommattua minimagnum joka ei ole ladattava. Mistä siihen lähettimeen saa niitä 3,6 voltin paristoja?vai onko se 3 volttia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|