OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

kevät tulee :)

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
samuli_e
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Maa 2005
Viestejä: 9
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 31.03.2005 12:53    Viestin aihe: kevät tulee :) Vastaa lainaamalla viestiä

Loppu eilen kirjotukset joten päätin sit lähteä aamulla supikoirien jälkiä etsiskelemään, ku aikaa nyt riittää Smile Ja tulihan sitä löydettyä supiloisen pesä! Oli multaa pesän edessä ku pellossa ja paljon karvoja, sekä !&%¤#äjä
jokusen metrin päässä Razz Nyt pitää odotella muutama tunti et saan koiramiehen, jospa sit pääsis pari supiloista hengestään Cool
Niin sitä vielä kysyisin kun meinattiin kaverin kanssa väsätä kanu-loukku ja löysin netistä ohjeet ja sen mitat oli L2.0m, P2.5m ja K0.8m niin kysyisin niiltä joilla on jo kanu-loukku, että tarvitseeko sen tosiaan olla noin iso? Ja mitkä ovat oman loukkunne mitat? Menee verkkoo ihan hullusti Confused Niin ja millaiselle paikalle se olisi hyvä sijoittaa? Vähän aukeammalle kuin tavalliset loukut? Jep no juu Smile Laughing
_________________
pum!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Pohjolanmies
***


Liittynyt: 02 Tam 2005
Viestejä: 1104
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 31.03.2005 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä on seuraavanlainen:
Leveys 1,5m
Pituus 2m
Korkeus 60cm

Hyvin on supit mennyt ja on sinne kettukin eksynyt. Nuo minun mitat taas olivat isommat mitä itse jostain ohjeesta katsoin.
Paremminhan se tietenkin pyytää mitä isomman siitä tekee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 1220

LähetäLähetetty: 31.03.2005 16:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Varokaa sitte ettei uskolliset jahtitoverinne mene niihin (eli hurtat) Wink

Vaikuttavat sen verran isoilta loukuilta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikke89
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2004
Viestejä: 449

LähetäLähetetty: 31.03.2005 16:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen pistänyt loukkuni isojen teiden lähelle, missä kukaan selväjärkinen ei koiraansa irti päästä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
samuli_e
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Maa 2005
Viestejä: 9
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 31.03.2005 21:26    Viestin aihe: juu Vastaa lainaamalla viestiä

Juu mulla on yks aika iso itse tehty loukku ja kahdesti on mennyt naapureiden koirat Very Happy no pitää miettiä miten ison siitä tekee. Varmaan saattaisi vähän isompi tietty pyytää paremmin. Peittelettekö muuten sitä mitenkään, kattoa esim? vai onko ollenkaan tarpeen.
_________________
pum!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Pohjolanmies
***


Liittynyt: 02 Tam 2005
Viestejä: 1104
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 31.03.2005 21:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä ei kanussa ole muuta naamiontia kuin se, että se on pienen kuusen tarrin vieressä minkä oksat ylettyvät loukun sisälle. Pienemmät loukut tulee kyllä sitten peiteltyä paremmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
jani s
***


Liittynyt: 04 Kes 2005
Viestejä: 1280
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 26.06.2005 12:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samuli_e sellaset terkut et tee siit vaan sellane ku oot ajatellu..Mul ei oo ihan noin iso mut väitän et toimis paremmin jos ois....KAI.. Ite oon laittanu sen kanun ison kuusen alle metsätien varteen suon viereen pellon laitaan. Kyl siihen syksyllä supeja menee mut kevääl on vähän hiljasta..Ajattelin ny nostaa sitä luukkua muutaman centin ehkä aikuiset supit vähän enpii sen takia??? Wink tupliakaan en oo saanu ehkä se sit on liian pieni Confused onnea vaan sul samuli
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com