| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Korpraali.kanki
|
Lähetetty: 22.03.2025 07:57 Viestin aihe: riistakamerat |
|
|
Nykyään kun burrelilla on myös tuo appi mihin kuvat tulee jne mutta ihmettelen että miksi ei pysty katsomaan ns livekuvaa vieläkään kuten esim reolink kameroilla joka mielestäni pesee normi riistakamerat 100-0
reolink pystyy kaikkeen samaan kuin esim burrel mutta lisänä kun saan ilmoituksen että liikettä havaittu niin pystyn samantien avaamaan livekuvan mitä tapahtuu ja jos siitä vain nopeasti käveli elukka ohi ilman että kerkeän avata voin katsella tallenteista että mitä tapahtui.. ja kaikki yhden apin takana ilman s-posti viestejä
burrel ------> pystyn pyytämään että lähetä kuva tekstiviestillä jos mitään ei esim tapahdu ja haluan tarkastaa vaikka onko esim loukku lauennut kameran huomaamatta itsekseen tai jotain muuta vastaavaa.. mielestäni aika pröööt laite verrattuna reolink
korjatakaa toki jos olen väärässä tuo minun kamera on about 2v vanha että joko uudemmissa pystyy vai onko joku toinen merkki parempi. ennen ajattelin että burrel on riistakameroiden cadillac mutta ei nykyään |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rausku Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2025 11:09 Viestin aihe: |
|
|
| Reolinkin aattelin tässä laittaa kun on useampi noita suositellut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Korpraali.kanki
|
Lähetetty: 23.03.2025 08:29 Viestin aihe: |
|
|
| rausku kirjoitti: | | Reolinkin aattelin tässä laittaa kun on useampi noita suositellut. |
suosittelen vahvasti ja pystyt puhumaan siihen jos joku toinen sitä eim räplää ja se tunnistaa erikseen ihmisen muodon ja ilmoittaa että henkilö havaittu jne ja etänä pystyt kääntämään jopa katselukulmaa. toki onhan tuo hieman hintavampi
äkkiseltään voisi luulla että olen reolinkin mainosmies mutta tosiaan molemmat kamerat omistan ja jos lisää hankin niin en edes harkitsisi burrelia |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jophi Kanta-asiakas
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Korpraali.kanki
|
Lähetetty: 04.05.2025 04:42 Viestin aihe: |
|
|
| kyllä noita aliexpressin kameroita just joku kehas kuvien kera naamakirjassa en nyt muista ryhmää mutta oisko ollu riistakamera galleria tai loukkupyytäjät |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.09.2025 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Onko noista Aliexpressin kameroista käyttökokemuksia? Lähinnä millaisella 4G liittymällä toimii kohtuullisesti ja miten säänkesto yms. kestävyyteen liittyvät asiat. Ja saako noita kohtuudella otettua käyttöön? Jos tuollainen kamera lähtee alle satasella, niin voisihan sitä harkita. Vastaava Reolink maksaa halvimmillaan 260€ ja ne kyllä toimivat pakkasellakin eikä vesi mene heti sisään.
https://urly.fi/3Vxx |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2025 06:41 Viestin aihe: |
|
|
En tiedä tehdäänkö mitään kameroita muualla kuin Aasiassa?
Mulla on 5kpl noita Suntekin 3G kameroita, ollut varmaan viisi vuotta, maksoi muistaakseni 60-70 välillä postitettuna. Viime viikolla niitä taas laitoin reilaan, niin yhtä en saa lähettämään. Kotimaasta ostetuista o kokemusta SG, Lunarex ja Uovision, ja nekin hyytyi hiljalleen vuosien vieriessä. Toki mulla on kamerat maastossa 8-9kk vuodesta.
Niiden kanssa pitää hyväksyä:
-Asetuksiin ja kamera säätöihin pitää itse perehtyä ja opiskella.
-Joskus voi tulla maanantaikappale, takuuvaihto kiinasta on melko hankalaa.
Mutta, itse koen että koska tuolla rahalla olisin saanut ehkä 1,5 Burrelia, niin olen saanut enemmän rahalle vastinetta viidellä Suntekilla. _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Patruuna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2025 07:50 Viestin aihe: |
|
|
| Mikä zeissin kameroissa on huonoa kun ei niistä löydy juttua täältä? Muutama ostettiin vaan ei vielä itsellä kokemuksia. Ainakin helppo käyttää ja tuo edullisin malli ei ole mitenkään kallis kun 400€ saa 4kpl paketin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2025 09:02 Viestin aihe: |
|
|
| Molemmat piiput laukesi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2025 09:02 Viestin aihe: |
|
|
| Patruuna kirjoitti: | | Mikä zeissin kameroissa on huonoa kun ei niistä löydy juttua täältä? Muutama ostettiin vaan ei vielä itsellä kokemuksia. Ainakin helppo käyttää ja tuo edullisin malli ei ole mitenkään kallis kun 400€ saa 4kpl paketin. |
Facebookissa on hiukan keskusteltu asiasta. Zeississa on oma liittymä ja jotkut pitävät sitä rahastuksena. Tietysti prepaid liittymällä pääsee halvemmalla, mutta esim. laitenettiin verraten hinta on samoilla tasoilla. Tietysti kannattaa rajoittaa esim. päivällä tulevia lintukuvia tms. Minulla on yksi ICU Cam6, jossa on saman tapainen liittymä kuin Zeississa. Hiukan sen käytössä pitää seurata kuvien määrää, ettei creditit katoa. Kuvien ja videoiden laatu on kyllä eri maailmasta kuin Burrelilla.
https://urly.fi/3VA0 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Patruuna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2025 04:23 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä kait nuo pelaa. Vaan on se niin turhaa hommaa täällä ruokkia yhtään mitään kun nuo sarvipäiset lehmät syö kaiken. Liian vähän susia edelleen meillä päin.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 11295 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 19.09.2025 05:14 Viestin aihe: |
|
|
Keväällä ostettiin kaverin kanssa Zeissejä Oulun Erämessuilta. Secacam 3 maksoi 99 €/kpl.
Omassa oli alkuun joku bitti poikittain, mutta kaverin kaksi kameraa lähti kyllä ilman mitään tuskaa lähettämään.
Omakin lähti pienen säädön jälkeen.
On olleet todella mukavia kameroita. Patterit kestää vaikka miten pitkään kun kamerassa ei ole jatkuva valmius päällä.
Kuvat todella mukava selata apsistä, ei enää paluuta mihinään gmailin kanssa värkkäilyyn.
Myös yökuvien automaatti väritys yllättävän mukava toiminto. Secacam 3 ehdottomasti paras kamera mitä itsellä tähän saakka käytössä. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Patruuna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2025 07:35 Viestin aihe: |
|
|
Itse en ole jaksanut sekaantua niihin muihin kun vaikuttaneet niin työläiltä. Tämä oli kyllä helppo ja kuvat ei täytä postia.
On tässä vielä vähän opettelemista. Mitä tarkoitat että valmius päällä? Eli otat lähetyksen pois vaikka keskipäivältä ettei kuvaa jokaista pikkulintua? Joku toiminto siinä oli missä varoiteltiin ettei kannata käyttää ettei ole piuha seinässä kun syö muuten akun nopeaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 11295 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 19.09.2025 08:13 Viestin aihe: |
|
|
"Aina päällä" -tila, jolloin voi pyytää kuvia milloin haluaa, syö virtaa.
Tuotahan ei tarvi oikeastaan mihinkään, kuvia tulee aina kun on liikettä. Asetukset vaihtuu etänä vähän viiveellä, tai kameran herätessä jotain kuvaamaan. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2025 11:57 Viestin aihe: |
|
|
Mä olen pelannut ajastimella tuon, ei kuvaa eikä lähetä. Nyt nuolukivellä oon rajannu 8-18 pois. _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|