Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Larsen Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 09:39 Viestin aihe: |
|
|
Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 05.02.2019 10:01 Viestin aihe: |
|
|
joo täyttä asiaa, mutta kannattaa muistaa ettei hallituskumppaneista ole juuri kukaan vastaan pannut. persut vähän mutta silläkään ei merkitystä ole ollut.
ettei vaan blogissa sorruttaisi populismiin?
kuten aikoinaan esitin eräälle bannatulle nimimerkille kysymyksen, äänestäisitkö vasemmistoliittoa jos se ajaisi ponnekkaasti metsästäjien asiaa?
myöskään eu:n osuudesta ei paljoa kritiikkiä löydä. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 10:40 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) | Ettet nyt itteäs tarkoittanu, kun asia piti oikein tähdentää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 10:42 Viestin aihe: |
|
|
vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) | Ettet nyt itteäs tarkoittanu, kun asia piti oikein tähdentää. |
Voi veke, minun hermostuttamiseen tarvitaan paljon enemmän, sinäkin olet koettanut _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 10:43 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) | Ettet nyt itteäs tarkoittanu, kun asia piti oikein tähdentää. |
Voi veke, minun hermostuttamiseen tarvitaan paljon enemmän, sinäkin olet koettanut | Napsahti kuitenkin. En minä hermostuttaa aikonut, vaan ihmettelen kun muita syyttelit. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 11:21 Viestin aihe: |
|
|
vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) | Ettet nyt itteäs tarkoittanu, kun asia piti oikein tähdentää. |
Voi veke, minun hermostuttamiseen tarvitaan paljon enemmän, sinäkin olet koettanut | Napsahti kuitenkin. En minä hermostuttaa aikonut, vaan ihmettelen kun muita syyttelit. |
Missä kohtaa syyttelin?
Koita nyt hyvä mies laittaa johonkin topicciin viesti, joka olisi edes puoliksi sitä asiaa mitä käsitellään, eikä puoliksi jatkuvaa uittuilua. Luulisi yhden banaanin opettavan, mutta ei vissiin toimi kaikille? _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 11:30 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | vekev kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Täyttä asiaa, mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika (eikä edes puhuta 10x hirvikannasta) | Ettet nyt itteäs tarkoittanu, kun asia piti oikein tähdentää. |
Missä kohtaa syyttelin?
Koita nyt hyvä mies laittaa johonkin topicciin viesti, joka olisi edes puoliksi sitä asiaa mitä käsitellään, eikä puoliksi jatkuvaa uittuilua. Luulisi yhden banaanin opettavan, mutta ei vissiin toimi kaikille? |
"""mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika """"
Nytkin alat vihjailee, oletko ihan tosi kaikissa sielun ja ruumiin voimissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 11:35 Viestin aihe: |
|
|
vekev kirjoitti: |
"""mutta on siinä monta kohtaa jotka nostaa osalle punan poskille täälläkin foorumilla alta 5 sek, mainitaan vaikka villisika """"
Mikä tuossa on haukkumista, luepa tuo villisika toipicci, taitaa olla jokunen kymmenen sivua juupas - eipäs vääntöä hyvin kovinkin mielipitein.
Olisin kyllä huolissani jonkun toisen keskustelijan sielullisesta hyvinvoinnista, mutta harvoinpa sitä noita ongelmia toisaalta itsessään tunnistaa. Mutta mukava että näyt nauttivan näistä väännöistä.... _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:31 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | vekev kirjoitti: |
Mikä tuossa on haukkumista, luepa tuo villisika toipicci, taitaa olla jokunen kymmenen sivua juupas - eipäs vääntöä hyvin kovinkin mielipitein.
Olisin kyllä huolissani jonkun toisen keskustelijan sielullisesta hyvinvoinnista, mutta harvoinpa sitä noita ongelmia toisaalta itsessään tunnistaa. Mutta mukava että näyt nauttivan näistä väännöistä.... | Sinähän vihjailet joidenkin panneista. Eli henkilö kohtaisuuksiin, itse et siedä yhtään kritiikkiä. Villisika topiikki sun mielestä on teillä ainoa oikea, no ei ole, jos laki sallii ampumisen, helvetin väliä sillä mitä teidän seura tekee. Teidän seuran/sun mielipide ei vaikuta pätkääkään jos sikaa saa ampua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:34 Viestin aihe: |
|
|
lopeta nyt taas se pskanjauhaminen _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Larsen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:34 Viestin aihe: |
|
|
Palataanpa aiheeseen. Minulle on jääny vaikutelma tuosta Lapin puolustajasta, että taitaa olla tämän päivän tuleva Paavo Väyrynen. Huomionhakuinen some-vaikuttaja, jonka todelliset teot on puheen asteella. Korjatkaa jos olen väärässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:35 Viestin aihe: |
|
|
RiUDE kirjoitti: | lopeta nyt taas se pskanjauhaminen | Kumpi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:41 Viestin aihe: |
|
|
Larsen kirjoitti: | Palataanpa aiheeseen. Minulle on jääny vaikutelma tuosta Lapin puolustajasta, että taitaa olla tämän päivän tuleva Paavo Väyrynen. Huomionhakuinen some-vaikuttaja, jonka todelliset teot on puheen asteella. Korjatkaa jos olen väärässä. |
Eikös se ole vaihtoehto Väyrynen, nehän istui samalla paikalla eduskunnassakin
Toisaalta Kärnä pitää paljon melua sosiaalisissa kanavissa metsästyksen liittyen, en osaa pitää sitä huonona, perinteisesti vain vastapuoli on saanut äänensä noissa kuuluviin.
Soisi toki korkeammankin profiilin päättäjien ottavan kantaa metsästysasioihin, muidenkin kun Lepän, joka on villisika-asiassa ihan metsässä, vaikka naapuriseuran mies onkin _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2019 12:46 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees. miksi Leppä on metsässä villisika asiassa. |
|
Takaisin alkuun |