OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Eurovaalit
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9501

LähetäLähetetty: 03.06.2009 03:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"En äänestä, kun ei se mitään vaikuta" Ja ruikutus jatkuu...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35111

LähetäLähetetty: 03.06.2009 06:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei se ole ruikutusa,vain karu totuus.
Nämä äänestyksethän ovat vain vaikuttamisen ja demokratian illuusion luomista,niillä ei näin pienelle jäsenmaalle ole muuta merkitystä joten ääneni ei vaikuta yhtään mitenkään mihinkään.
Etenkään kun luotettavat ja asiantuntevat ehdokkaat puuttuvat,itse ainakin luen ja kuuntelen noiden kellokkaiden kehuja ja vakuutteluja inhoten.
Kansalaisiltahan on suljettu pois mahdollisuus vaikuttaa todella tärkeissä asioissa jotenka minulle ei ehdokasta tuolla ole.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13050

LähetäLähetetty: 03.06.2009 16:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi voi.

EUn ei tarvitse kuin säätää lyijyn käyttökieltodirektiivi ja KAIKKI Suomen ampumaradat suljetaan.

Miettikää nukkuvat äänestäjät sitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13050

LähetäLähetetty: 03.06.2009 16:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Btw kansalaisia ne ovat ne mepitkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9501

LähetäLähetetty: 04.06.2009 01:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Ei se ole ruikutusa,vain karu totuus.
Nämä äänestyksethän ovat vain vaikuttamisen ja demokratian illuusion luomista,niillä ei näin pienelle jäsenmaalle ole muuta merkitystä joten ääneni ei vaikuta yhtään mitenkään mihinkään.
Etenkään kun luotettavat ja asiantuntevat ehdokkaat puuttuvat,itse ainakin luen ja kuuntelen noiden kellokkaiden kehuja ja vakuutteluja inhoten.
Kansalaisiltahan on suljettu pois mahdollisuus vaikuttaa todella tärkeissä asioissa jotenka minulle ei ehdokasta tuolla ole.


Jep, jep. Vaikuttaahan ei edes kannata yrittää... Ininäähän se toki Suomen edustus tuolla, mutta moni ruikuttaja ei äänestä koskaan/mistään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35111

LähetäLähetetty: 04.06.2009 07:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ruikuttaja?
Tuttavapiirissäni on noin 20 ihmistä jotka eivät enää äänestä ollenkaan missään minä mukaanluettuna,osa heistä on entisiä poliittisia aktiiveja,yrittäjiä,opettajaa,kotiäiti,normi duunareita,maanviljelijä ym. henkilöitä jotka vain ovat todenneet sen täysin turhaksi koska emme voi loppupeleissä vaikuttaa siihen ketä äänemme tukevat.
Vaalien tulisi olla aina suorat henkilövaalit ja ehdokkaiden rahoitus läpinäkyvää eturyhmien paljastamiseksi ja korruption vähentämiseksi.
Minulle viimeinen niitti oli ammattiliittojen jättituet politiikoille,se riitti lopulliseen varmuuteen siitä että Suomen politiikkokaarti on todella yhtä korruptoitunut kuin muidenkin banaani ja itäblokin maiden poliitikot ovat.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35111

LähetäLähetetty: 04.06.2009 07:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mm. entiset KGB:n ja CIA:n Suomessa toimineet virkailijat ovat jukisesti naureskelleet käsi ojossa ja kieli pitkällä lahjuksia kärkkyneitä "suoranuottisia kansanmiehiä".
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13050

LähetäLähetetty: 04.06.2009 08:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aina on mahdollista ryhtyä itse suoraselkäiseksi poliitikoksi jos nykymeno ei miellytä.

Se ei toki onnistu jos ei huvita tai on muuta kiirettä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras 1*
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Jou 2004
Viestejä: 3275

LähetäLähetetty: 04.06.2009 08:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muistetaan silti sellainen seikka, joka näkyy monelta ehdokkaaltakin mainonnassaan unohtuneen, että:

Lainaus:
Vaikka edustajat parlamenttiin valitaankin kansallisten puolueiden listoilta, kuuluvat he parlamentissa europuolueiden alaisiin europarlamenttiryhmiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_parlamentin_j%C3%A4sen


Eli valitut edustajat eivät edusta kotimaataan, vaan europuoluettaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11362

LähetäLähetetty: 04.06.2009 09:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Edustaminen ja johonkin ryhmittymään kuuluminen ovat pikkuisen eri asioita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13050

LähetäLähetetty: 04.06.2009 15:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Ruikuttaja?
Tuttavapiirissäni on noin 20 ihmistä jotka eivät enää äänestä ollenkaan missään minä mukaanluettuna,osa heistä on entisiä poliittisia aktiiveja,yrittäjiä,opettajaa,kotiäiti,normi duunareita,maanviljelijä ym. henkilöitä jotka vain ovat todenneet sen täysin turhaksi koska emme voi loppupeleissä vaikuttaa siihen ketä äänemme tukevat.
Vaalien tulisi olla aina suorat henkilövaalit ja ehdokkaiden rahoitus läpinäkyvää eturyhmien paljastamiseksi ja korruption vähentämiseksi.
Minulle viimeinen niitti oli ammattiliittojen jättituet politiikoille,se riitti lopulliseen varmuuteen siitä että Suomen politiikkokaarti on todella yhtä korruptoitunut kuin muidenkin banaani ja itäblokin maiden poliitikot ovat.


Kannattaisiko vaihtaa tuttavapiirisi vähän vastuuntuntoisempaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13050

LähetäLähetetty: 04.06.2009 15:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Ruikuttaja?
Tuttavapiirissäni on noin 20 ihmistä jotka eivät enää äänestä ollenkaan missään minä mukaanluettuna,osa heistä on entisiä poliittisia aktiiveja,yrittäjiä,opettajaa,kotiäiti,normi duunareita,maanviljelijä ym. henkilöitä jotka vain ovat todenneet sen täysin turhaksi koska emme voi loppupeleissä vaikuttaa siihen ketä äänemme tukevat.
Vaalien tulisi olla aina suorat henkilövaalit ja ehdokkaiden rahoitus läpinäkyvää eturyhmien paljastamiseksi ja korruption vähentämiseksi.
Minulle viimeinen niitti oli ammattiliittojen jättituet politiikoille,se riitti lopulliseen varmuuteen siitä että Suomen politiikkokaarti on todella yhtä korruptoitunut kuin muidenkin banaani ja itäblokin maiden poliitikot ovat.


Kannattaisiko vaihtaa tuttavapiirisi vähän vastuuntuntoisempaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35111

LähetäLähetetty: 04.06.2009 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki ovat vastuuntuntoisia ja vastuullisia henkilöitä,keskimääräistä korkeampi älykkyys lienee merkittävin yhteinen nimittäjä tuolle joukolle.
He vain ovat todenneet tosiasiat ja sillä hyvä.
Vastuuntunto ja kunniallisuus estävät toimimisen epäkelpojen puolueitten ja korruptoituneen jäjestelmän ehdoilla ja hyväksi,siinä kaikki.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com