OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pressa ja Holmlund ovat hoitaneet hommat putkeen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 06.10.2008 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

guide kirjoitti:
On mielenkiintoista nähdä mihin tämä poliisiin ja muihinkin viranomaisiin kohdistuva viha ja vastenmielisyys johtaa meillä Suomessa.
Vielä jokunen vuosi sitten luulin asiaa ilmenevän vain rikollisen elämäntavan omaavilla tai kapinoivilla nuorilla. Tänä päivinä törmää yhä useammin ihan normaalia elämää viettäviin aikuisiin, joiden ajattelutapa ei poikkea teinipoikien ajattelusta.


Mistähän tuo nuorten miesten virkavallan "halveksunta" sitten johtuu, no siitä kun niitä kohdellaan kuin elukoita? Itteeni en laske enää ihan teinipojaksi, enkä kahta kaverianikaan jotka (ovat muuten identtiset kaksoset) näyttää ihan 15v poikasilta, tutustuin kyseisiin kavereihin vajaa parivuotta sitten,ja jo nyt olen joutunut ko. kavereiden kanssa liikkuessani poliisien, porsareitten ym. pätemisen tarpeisten kanssa enemmän "tekemisiin", kun muuten koko elämässäni. Sakkojakin näkyy räpsähtelevän ja jotenki tuntuu, että ihan sen takia, kun poliisit saavat "pitkän nenän" papereita kysellessään, no okei onhan niillä toki syynsä, mutta syyt näyttää aina kohdistuvan samoihin ihmisiin. Jos ja kun virkavallan asenne näyttää oleva noin perseestä, niin eipä siinä mitään, nyt on vaan käynyt niin, että minäkin aiemmin virkavaltaa kunnioittava kansalainen ajattelen hommaa lähinnä kettuilevan koiran pestinä, ja oikeen sylettää miten ne jotku purkaa sitten turhautumistaan.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 06.10.2008 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Punajalaka kirjoitti:
Sakkojakin näkyy räpsähtelevän ja jotenki tuntuu, että ihan sen takia, kun poliisit saavat "pitkän nenän" papereita kysellessään, no okei onhan niillä toki syynsä, mutta syyt näyttää aina kohdistuvan samoihin ihmisiin.


Jos olette saaneet aiheettomia sakkoja, kehottaisin oikeustoimiin. Mikäli sakot on määrätty lain puitteissa, katsoisin poliisin vain hoitaneen työnsä.

Mitä tulee yksittäisen poliisiviranomaisen asenteeseen viranhoidossa, ei voi kuin todeta että ihmisiä ovat poliisitkin. Olen itsekin törmännyt, tosin harvoin, aivan naurettaviin rääpäleisiin enkä ole oikein voinut kuin nauraa. Nuoremmista konstaapeleista tuntuvat usein löytyvän nämä suunsoittajat. Kokeneemmat kyllä pitävät hermonsa vielä siinä vaiheessa kun siviili olisi jo vetänyt kuonoon aikapäiviä sitten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 06.10.2008 23:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ioni kirjoitti:
Mikäli sakot on määrätty lain puitteissa, katsoisin poliisin vain hoitaneen työnsä.


No joo katso mitä katsot, mutta joo aika naurettavaa, kun aina tuntuu samat oleva hampaissa, vaikka suurinpiirtein limua juovat puistossa. Kumma kun itelle ei oo ikinä tultu ees huomauttaan asiasta.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 06.10.2008 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja vielä noista oikeustoimista mietis nyt omallakin järjellä, että millä ihmeen järellä kannatta jostai vajaan 30e sakosta lähtee käräjöimään vaikka tuntis kuinka kärsineensä vääryyttä? Ei tasan millään.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 06.10.2008 23:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Törmään omassa työssänikin näihin "miksi aina minä" -tyyppeihin. Nii-i. Mietipä sitä. Se on varmaan joku salaliitto. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 07.10.2008 17:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ioni kirjoitti:
Törmään omassa työssänikin näihin "miksi aina minä" -tyyppeihin. Nii-i. Mietipä sitä. Se on varmaan joku salaliitto. Laughing


No sepä en ookkaa minä niiku jo käsittääkseni kerroin, vaa nämä pari itteeensä vähän nuoremma näköstä kaveriani.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 07.10.2008 17:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ymmärsin, enkä viitannut sinuun. Pahoittelen epäselvää ilmaisua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com