OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Naamioverkon valmistus

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Atrappi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Kes 2004
Viestejä: 29
Paikkakunta: Patvinsuo

LähetäLähetetty: 10.07.2004 19:36    Viestin aihe: Naamioverkon valmistus Vastaa lainaamalla viestiä

Yrtin itse etsiä netistä vinkkejä tollasen naamioverkon tekoon, huonolla menstyksellä. Confused Onko kellään tiedossa tuollasia sivustoja. Kankaat, värit & muut tarvittava rompe kyllä löytyy itseltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Homer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Maa 2004
Viestejä: 1259

LähetäLähetetty: 10.07.2004 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Monenlaisia naamioverkkoja saa valmiina, joten miksi haluat tehdä itse? Ymmärrän kyllä naamiopukujen tekemisen, mutta en ole kuullut kenenkään tekevän naamioverkkoa itse.
Arvostan projektiasi, mutta en voi valitettasti auttaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Baikal
***


Liittynyt: 06 Hei 2004
Viestejä: 599
Paikkakunta: Laihia

LähetäLähetetty: 10.07.2004 20:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Keskiseltä saa hyviä naamiointiverkkoja armeija osastolta, eikä pitääsi olla kovinkaan kalliita Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
eero
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 4379
Paikkakunta: päijät-häme

LähetäLähetetty: 10.07.2004 20:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuolla tavaratalo hong kongissa. oli joku aikaa sitten myytävänä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Körmy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 1867
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 10.07.2004 20:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kai siinä niin vinkkejä tarvitse. Hommaat vaan noin 5-10cm silmäkoolla olevaa naruverkkoa ja siihen sitten ompelet/solmit kiinni vihreitä ruskeita mustia ja muita luonnon värisiä kankaanpaloja. Eikös sulla oo sitten siinä naamioverkko? Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
TIKKA TAKOO TARKASTI
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 01 Kes 2008
Viestejä: 33

LähetäLähetetty: 27.06.2008 10:55    Viestin aihe: heinä paaleista tulee kuulemma hyvä koju Vastaa lainaamalla viestiä

heinä paaleista tulee kuulemma hyvä koju
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teurastaja91
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2006
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 27.06.2008 15:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jeps vetelet ne heinäpaalit vaan toisiinsa kiinni narulla Very Happy ja tätä hommaa vaikeuttaa huomattavasti jos on heinänuha Laughing jeps no asiasta propsimehtään elikkäs on muuten nuo isot naamioverkot mitä esim Varustenetissä myyvät kalliita Shocked 600x240 ja hinta 55.30 eYrYä Sad köyhän metsästäjäkossin budjetti paukkuu yli rajojen Confused noh parin päivän päästä kesätyöpalkka pamahtaa tilille joten eiköhän siitä käytetä rakkaaseen metsästykseenharrastukseen aikas iso osa:D
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 27.06.2008 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tutkikaa kulkiessanne halpakauppoja. Itse ostin ruotsalaista verkkoa Jyskän Varastomyymälästä viime kesänä 5x5 m lakanan hintaan 32 €! Taisipa olla keväällä uusi erä saapunut. Lienevät toki menneet jo. Ei ole ihan sitä kevyintä mallia mutta kuitenkin kumitettuun lankaverkkoon prässättyä ohutta, kumimaista matskua. Leikkasin kolmeen osaan ja hienosti saa ison sorsapassin muutamalle ukolle kun ottaa pajuja ojanpenkalta avuksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teurastaja91
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2006
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 27.06.2008 17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sattuisipa tuollanen tarjous kuin ionilla vastaan niin kyllä löytyis ainakin meiltä silloin naamioverkkoa metrikaupalla jokapaikasta Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
audii
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2005
Viestejä: 842
Paikkakunta: Savo

LähetäLähetetty: 27.06.2008 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Teurastaja91 kirjoitti:
Sattuisipa tuollanen tarjous kuin ionilla vastaan niin kyllä löytyis ainakin meiltä silloin naamioverkkoa metrikaupalla jokapaikasta Wink


Kannattaa kytätä huuto.netiä. Itse ostin viime kesänä 26 m2/7 kg navea reiluun kolmeen kymppiin. Näyttää olevan vieläkin toisinaan myytävänä. Ruotsin armeijan mallia, uutta.
_________________
Tie sydämeen käy rintalastan kautta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 27.06.2008 23:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

audii kirjoitti:

Kannattaa kytätä huuto.netiä. Itse ostin viime kesänä 26 m2/7 kg navea reiluun kolmeen kymppiin. Näyttää olevan vieläkin toisinaan myytävänä. Ruotsin armeijan mallia, uutta.


Taisit ostaa samaa kuin minä. Haisi pavosen heskalle ensimmäiset keikat ja piti sisällänsä hirveän hämähäkkikolonian. Sotavoimien alasajoko siellä on saanut pojat hädissänsä myymään tarvikkeita. Olen nähnyt niitä niiden kolmiakselisia maastokuorma-autojakin pilkkahinnalla myynnissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
audii
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2005
Viestejä: 842
Paikkakunta: Savo

LähetäLähetetty: 28.06.2008 10:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ioni kirjoitti:
audii kirjoitti:

Kannattaa kytätä huuto.netiä. Itse ostin viime kesänä 26 m2/7 kg navea reiluun kolmeen kymppiin. Näyttää olevan vieläkin toisinaan myytävänä. Ruotsin armeijan mallia, uutta.


Taisit ostaa samaa kuin minä. Haisi pavosen heskalle ensimmäiset keikat ja piti sisällänsä hirveän hämähäkkikolonian. Sotavoimien alasajoko siellä on saanut pojat hädissänsä myymään tarvikkeita. Olen nähnyt niitä niiden kolmiakselisia maastokuorma-autojakin pilkkahinnalla myynnissä.


Kaikkeahan ne myy, mitäs ne raukat sotavoimilla.. Milloinhan sais niitä niiden hävittäjiä ostaa..? Ei mulla mitään valittamista siitä verkosta ollu, haisee kyllä kummalta, tervaiselta ehkä? Mutta paljon saa navetettua kun leikkelee pienemmäksi..
_________________
Tie sydämeen käy rintalastan kautta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hiiri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Kes 2007
Viestejä: 129
Paikkakunta: Kainuu

LähetäLähetetty: 05.07.2008 19:29    Viestin aihe: Re: heinä paaleista tulee kuulemma hyvä koju Vastaa lainaamalla viestiä

TIKKA TAKOO TARKASTI kirjoitti:
heinä paaleista tulee kuulemma hyvä koju

Joo. Muutama heinäpaali mehtään mukaan. Very Happy
_________________
ELÄ AMMU SE ON KAAKANA!!!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aappo77
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Kes 2004
Viestejä: 81

LähetäLähetetty: 09.07.2008 22:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen tehnyt naamioverkkoja kevyt pressusta. Periaate on sama kuin metallisessa expament (vai miten se kirjoitettiin?) verkossa. Kotikonstein se onnistuu kivasti taittelemallapressu noin kymmenen sentin laskokselle samaan tyyliin, kuin teitte alakoulussa enkelijoulukoristeita. Nyt vain saksilla lähes poikki vuoronperään kummaltakin puolelta. Lopputulosta voisi ehkä parannella maalaamalla etukäteen pressua hieman eri sävyillä. Tuloksena 3d hifiverkko. Kokeilkaapa vain vaikka heti paperilla ja saksilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com