Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Oletko tyytyväinen Jahti Airtexiin |
Olen tyytyväinen Airtexin hinta/laatu suhteeseen |
|
80% |
[ 44 ] |
En ole tyytyväinen Airtexin hinta/laatu suhteeseen |
|
20% |
[ 11 ] |
|
Ääniä yhteensä : 55 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Harmaahapsi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.07.2004 12:24 Viestin aihe: Oletko tyytyväinen Jahti Airtexiin |
|
|
Huvittuneena olen seurannut Jahti Jakt Airtex väittelyä. Polkaistaanpa käyntiin huutoäänestys, niin ehkä saadaan loppu turhanpäiväiselle vänkäämiselle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JkL Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.08.2004 07:22 Viestin aihe: |
|
|
Nostanpa tämmösen vanhan äänestyksen täältä ylös.
Varmaan saadaan tämän päivän jälkeen lisää mielipiteitä. Oma puku saa tänään tulikasteen. _________________ Se mikä ei tapa, sattuu ihan helvetisti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.08.2004 18:49 Viestin aihe: |
|
|
Ei voi valittaa. Hengitys lakkasi kevä talvella, eipä hätää puku pesuun ja taas on mukava kävellä.
Monet täälläkin kirjoittelevat testaavat pukua +20 asteessa, auringopaisteessa. Ja sitten sanovat että !&%¤#, kun tulee hiki. Tuollaisissa lämpötiloissa tulee hiki vaikka ois munasillaan.
Kyyhkyn alotus päivänä mulla oli päällä Air-Tex housut Gore kengät ja hyttysverkkotakki jonka alla puuvilla t-paita. Pari kilometriä kierreltiin pellon laitoja puolenpäivän aikaan. Arvatkaa oliko hiki! Vaikka päällä on vain hyttysverkosta tehty takki, josta päivä paistaa läpi. Ulko näkö voi pettää. Tuollainen takki on pirun lämmin tuollaisella kelillä (=hiki tulee vaikka ois alasti). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 22.08.2004 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Tiger kirjoitti: | Ei voi valittaa. Hengitys lakkasi kevä talvella, eipä hätää puku pesuun ja taas on mukava kävellä.
Monet täälläkin kirjoittelevat testaavat pukua +20 asteessa, auringopaisteessa. Ja sitten sanovat että !&%¤#, kun tulee hiki. Tuollaisissa lämpötiloissa tulee hiki vaikka ois munasillaan.
Kyyhkyn alotus päivänä mulla oli päällä Air-Tex housut Gore kengät ja hyttysverkkotakki jonka alla puuvilla t-paita. Pari kilometriä kierreltiin pellon laitoja puolenpäivän aikaan. Arvatkaa oliko hiki! Vaikka päällä on vain hyttysverkosta tehty takki, josta päivä paistaa läpi. Ulko näkö voi pettää. Tuollainen takki on pirun lämmin tuollaisella kelillä (=hiki tulee vaikka ois alasti). |
Täällä alkoi sorsastus kylmässä kelissä n. 5- 8 astetta ja sadetta ja kylmää tuulta. 1 älytex ja 2 airtex- miestä kastui silti koska puku hiosti pirusti. 1 Chevalier- mies pysyi sisältä kuivana. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|