Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 08.06.2004 21:53 Viestin aihe: jousiliikkeet ja palvelu |
|
|
Samalla otsikolla oli aihe entisessä metsästys.net:sä.Asia on yhä edelleen ajankohtainen,sitä palveluakun ei saa muutamista jousiliikkeistä.Mitään en pyytänyt ilmaiseksi vaan aikomuksena ostaa rahalla mutta kun eivät vastaa e-meileihin ja puhelimellakaan ei saa kiinni ja jos saa ei sieltä saa mitään vastausta kunhan vain myönnellään.
Onneksi on Hyvinkäällä liike joka on osittautunut erinomaiseksi,siispä tilaan sieltä mitä tarvitsen,vieläpä kohtuuhinnoilla ja toimitusajoilla.
Millähän nuo muut liikkeet tulee toimeen,kun ei kiinnosta tehdä kauppaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 09.06.2004 11:06 Viestin aihe: |
|
|
Pedi Archery Oulussa on palvellut postitse kohtalaisen hyvin. Sitä kannattaa ainakin kokeilla.
Laita vähän linkkiä tai yhteystietoa tuosta Hyvinkään liikkeestä. Olisi vähän lähempänä kuin tuo Oulu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
arttu Vieras
|
Lähetetty: 09.08.2004 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Kokeile Merrysporttia.Kannattaa soittaa likkeeseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vibu Vieras
|
Lähetetty: 16.08.2004 20:53 Viestin aihe: |
|
|
Pedi Archeryltä tilasin n.16 kk sitten suurehkon nipun nuolitarvikkeita. Eipä ole vielä kuulunut... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 17.08.2004 14:35 Viestin aihe: |
|
|
vibu kirjoitti: | Pedi Archeryltä tilasin n.16 kk sitten suurehkon nipun nuolitarvikkeita. Eipä ole vielä kuulunut... |
about 2 vuotta ja 1 kuukauden olen ootellu meiliä tiedusteluun..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pexi Vieras
|
Lähetetty: 17.08.2004 20:29 Viestin aihe: jousiliikkeet ja palvelu |
|
|
Terve! Mulle ainakin Pediarchery toimi kiitettävästi,tarvikkeet tuli n. viikossa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sähikäinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.08.2004 10:18 Viestin aihe: |
|
|
Ei ne kaikki liikkeet aina niin äkkiä tavaraa saa liikenteeseen.
Minä tilasin moposportilta tehomännän raisuun ja olen odottanut sitä jo 12 vuotta.
Eipä kyllä paljon jousiin liittynyt tämä asia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 23.08.2004 09:52 Viestin aihe: |
|
|
Tilatkaa ihmessä tuolta,niin ei tarvitse ootella kuin pariviikkoa,hinnatkaan eivät tule missään olosuteissa kalliinmiksi kuin suomesta.Valikoimakin on todella laaja ja palvelu pelaa.
www.lancasterarchery.com/ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|