Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Parooni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.01.2006 17:07 Viestin aihe: |
|
|
SportTac on uusi malli joka on lähinnä SoundTrapin kovaava malli.
Ominaisuudet ovat hyvin lähellä toisiaan ja luultavasti vahvistuskin on samaa luokkaa en nyt jaksa alkaa taulokoita katsomaan.
Luulen että uusi malli tulee kyllä ProTacin ostajiakin viettelemään puolellensa.
Suojaus ominaisuutta en nyt sano koska en vieläkään ala tietoa penkomaan, mutta ammuntaan molemmissa on ihan riittävä suojaus ja molemmissa on digitaalinen vahvistuksen säätös, sekä automaattinen virrankatkaisu.
SportTac on myös ennakkotietojen mukaan paristopihi, lupaavat 600 tuntia kahdella AAA-paristolla, huh!
Eikä tosiaan käy niinkuin monella SountTrapin omistajalla kun on unohtanut sulkea kuuntelun ja heittänyt auton takakonttiin ja sit kuukauden päästä kokeillut - ei pihahdakkaan eikun paristopuotiin ja 4 uutta AAA-paristoa, lisäksi Proohon verrattuna menevät pinempään tilaan niikuin Sountrapitkin, elikkä silleen palloksi.
Jokohan tuli tälläerää riittävästi "valehdeltua" no ei asiaahan tuo oli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vesku Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Maa 2004 Viestejä: 395 Paikkakunta: Eteläinen syrjäseutu
|
Lähetetty: 04.01.2006 17:32 Viestin aihe: |
|
|
Kuulokkeiden automaattinen sammutus olisi erittäin kätevä ominaisuus. Olen omistanut Debenin kuulevat kuulokkeet muistaakseni kolme vuotta. Tänä aikana ei yksikään paristo ole kokenut "luonnollista" kuolemaa vaan kaikki ovat tyhjentyneet kuulokkeiden päällejäämisen takia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
silverghost Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.01.2006 20:06 Viestin aihe: |
|
|
sain tänään sport tacit ja ihan olen tyytyväinen.
puutteina päivän käytön jälkeen huomasin ettei ne suodata lapsen itkua...
laukauksen kuitenkin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
T. Osikko Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.01.2006 06:26 Viestin aihe: |
|
|
Jossa maininta: "RitKos Oy H I N N A S T O PÄIVITETTY 12.09.2005" Hinnasto ajantasalla? _________________ "Aina löytyy joku jolle kuuluu vielä huononpaa" -Freud, Marx, Engels & Jung |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Parooni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2006 20:22 Viestin aihe: |
|
|
tosikko
juuh hinnat on vanhoja mutta pitävät paikkansa...
sport tac:in hintaa siellä ei olekkaan ja nyt hintamme on sille 139, uudet hinnat tulevat helmikuun lopulla jolloin peltor hieman nostaa hintojaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mippi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2006 20:34 Viestin aihe: |
|
|
vesku kirjoitti: | Kuulokkeiden automaattinen sammutus olisi erittäin kätevä ominaisuus. Olen omistanut Debenin kuulevat kuulokkeet muistaakseni kolme vuotta. Tänä aikana ei yksikään paristo ole kokenut "luonnollista" kuolemaa vaan kaikki ovat tyhjentyneet kuulokkeiden päällejäämisen takia. |
Peltorin Trapperit tuli hommattua. Niissä on tuo toiminto. sammuvat 2h kuluttua, jos ei koske näppäimiin. Vaikuttavat muutenkin lupaavilta. _________________ Eihän sitä kukhan jaksa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
T. Osikko Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.01.2006 03:13 Viestin aihe: |
|
|
Parooni kirjoitti: | juuh hinnat on vanhoja mutta pitävät paikkansa... |
Okkej, kerkesin jo suotta huolestua. _________________ "Aina löytyy joku jolle kuuluu vielä huononpaa" -Freud, Marx, Engels & Jung |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rigby 416 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2006 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Mä tilasin Peltorin kuulokkeet uudelta mantereelta jäi maksamaan kotiin tuotuna veroineen rahteineen ja tulleineen 80-90 euroo.
En jaksa kaivaa laskua,oli joku turvallisuusalan pulju.Toimitus oli nopea tilauksesta 4 arkipäivää ja oli kuulosuojaimia laatikossa.
Ei ollu Peltorin paras malli mutta ihan toimivat.
Mulla on toisen merkkiset mitkä ostin Riistamaalta ne oli jotkut saksalaiset,niissä on äänen voimistus huomattavasti kovempi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riekkomies39 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.02.2006 21:29 Viestin aihe: |
|
|
Tuli tuossa mieleen luettuani juttuja näistä kuulevista kuulosuojaimista, että miksiköhän suomessa ei myydä, en ainakaan tiedä, sellaisia kuulokojeen näköisiä kuulevia korvatulppia? Ne olisi mukava pitää korvissa jahdissa, kuin jahdissa, eivät ainakaan hiostaisi, vaikka kävelisi enemmänkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igla111 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.03.2006 00:32 Viestin aihe: elasin |
|
|
Hommasin vesilinnun pyyntiin Elasin merkkiset tulppa suojaimet. Kokemukset aivan mielettömän hyvät. Tulpissa on passiviset "suodatuselementit". Todella miellyttävät pitää, joskus meinaa unohtua jopa korviin (kaverin kommentti). Suosittelen kaikille!!!!!!!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2006 09:58 Viestin aihe: |
|
|
Asiaan liittyeen, tietääkö joku mihin saisi Peltorin sound trapit huoltoon? Vasen kuuloke hyytyi...
Ja kyllä, olen kokeillut ettei paristo vain olisi tyhjä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
kalkkuna Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2006 Viestejä: 9 Paikkakunta: homeperseensuo
|
Lähetetty: 03.03.2006 23:02 Viestin aihe: |
|
|
mulla meni tänäänkin varmaan jotain sata panosta
ei aineskaa viä korvat laula omiaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
webram Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.03.2006 07:34 Viestin aihe: |
|
|
Vortex: Kaukomarkkinat Mankkaalla tuo maahan ja myös huoltaa ko. suojaimia.
Kalkkunalle: Kyllä se tinnitus varmasti sieltä tulee. Ihan korkojen kanssa! Kuulovaurio on pysyvää eikä tinnitukseen ole löydetty parannuskeinoa. Elämä ei taatusti ole kivaa sen jälkeen, joten suojaa ihmeessä korvasi ajoissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jasse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.03.2006 18:06 Viestin aihe: |
|
|
Mulla meni sateella rikki vajaat pari vuotta vanhat Peltorin Pro Tac suojaimet. Todella kallista tuo korjaus maahantuojalla jos takuu aika ylittyy!!! Lähes sata euroa meni, eli hipos lähelle uusien hintoja. Kyllä potuttaa suoraan sanoen!!! Sellaista se on tän tekniikan kanssa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
impe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.03.2006 22:19 Viestin aihe: |
|
|
Vieläkö Sport tacin käyttäjät on sitä mieltä että ovat ostamisen arvoiset vai osaako joku sanoa mitkä olisi paremmat?
Ihan uteliaisuutta kyselen kun itsellä myös harkinnan alla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|