| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
äRPee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.07.2025 13:31 Viestin aihe: |
|
|
| Olen kanssa Field stockiin tyytyväinen, ihan kiväärin tukki, mulla t3x 223rem Litessä, rohkenisin laittaa raskaammankin piipun, ja kourussa on tilaa hyvin, t1xs tä tulee ehkä jo ihan kiväärin oloinen. Tuo on totta että tavaraa paistaa sieltä koloista, koetan ottaa taktisena omituisuutena, ja pidän räntäsaderyynäyksessä sitten vaikka kuin sitä kipeetä paikkaa, illukosoli, vaikka sateenvarjo, tai joku kamoonteippi/rätti suojavarusteeksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sarka Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.07.2025 17:36 Viestin aihe: |
|
|
Joo mulla cz varmintti piippu ja hyvin on tilaa. Näissähän ei alumiininen petiharkko tule tukin päähän asti, vaan se loppuu jo piipun alkuvaiheilla. Aavistuksen saa kyllä vääntämällä sitä sujumaan, mutta melko jäykkä on silti.
Origo pro asesuoja nuka trail on hyvä kampe. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hanzzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.07.2025 00:40 Viestin aihe: |
|
|
| Laitoin bravon tilaukseen, että asia ratkesi. Vaikka uskon että olis asiansa ajanut tämäkin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.07.2025 06:36 Viestin aihe: |
|
|
MDT.n kamppeet kannattaa tilata suoraan Kanadasta jossa ne valmistetaankin. Hekin tarvitsevat loppukäyttäjätodiatuksen tukille mutta se on yksi paperi johon nimi alla ja skannaus takaisin tehtaalle. Jopa rahdit ja tullit näkee suoran tilattaessa ja hinnat euroissa kun valitseevaluutaksi eurot. Olen tilannut ja saanut tavaraa tuolta joten homma toimii.
Kanadalainen webshop https://mdttac.com/ca/ tai mdttac.ca |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|