OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi Suzuki Vitara - paras kompromissi metsästäjälle?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 84, 85, 86  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
uroskarhu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2017
Viestejä: 131
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 28.04.2017 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minun vitarassa on Continenttaalit kokoa 215x65x16 . Paineet 2.1 bar. Täytyy muistaa, että auto painaa vaivaiset 1300 kiloa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6956

LähetäLähetetty: 29.04.2017 16:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Peto kirjoitti:
Tänään meni 60 000 km yli. Ensiviikolla huolto... Hieman mietityttää liekkö miten tarpeellisia nuo jarru- ja jäähdytysnesteen vaihdot
alle vuoden vanhaan kiesiin. Kaippa ne on silti sama teettää.


Oho, onpa kilometrejä. Minä saan ajaa neljästä viiteen vuoteen, että pääseen samoihin lukemiin.
On kyllä kiitettävästi Peto vaaninut tienpäältä. No sitähän saadaan jo reilun vuoden päästä 150 tonnin testiraportti susukista niin voidaan me perseaukiset 15 tonnin vuosinylykyttäjät alkaa katteleen parivuotta ja 30 tonnia sisäänajettuja vituroita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20483
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 30.04.2017 07:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitääpä itekin kokeilla paineistaa. Kiitos vinkistä. Tais olla tehtaan jäljiltä 2.2bar ja mielestäni rengassatsi kului yhdessä kesässä enemmän kuin odotin. Nyt laitoin vaihdossa 2.3bar. Pitäisköhän vielä aavistus nostaa.

Joku mainitsi tuolla jostain comfort tms ajotietokoneen säädöistä. Onko joku moinenkin fiitseri Viagrasssa ja mitä se tekee/mitä valintoja löytyy?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suiza
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Lok 2016
Viestejä: 31
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 30.04.2017 09:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Joku mainitsi tuolla jostain comfort tms ajotietokoneen säädöistä. Onko joku moinenkin fiitseri Viagrasssa ja mitä se tekee/mitä valintoja löytyy


Sieltä mittarin valikosta löytyy kohdasta TPMS/TPMS MODE kolme asetusta,
Comford mode
Eco mode
Load mode
Joku näistä valiten ja painamalla mittariston oikeaa nappia tulee teksti
Succesfull jolloin tämä asetus jää voimaan.
Mitä sitten näillä asetuksilla on tarkoitus,En ymmärrä muuta tarkoitusta kuin, että jos on renkaissa Eco paíneet 2,8/2,6 ja mittaristosta valitaanEco Mode niin paineiden alahälytysraja 2,8bar miinus 20% on noin 2,24bar,luin jostain että EU direktiivissä mainittu paine-eroksi 20% jolloin pitäisi hälyttää.Jos taas on valittu mittaristosta Conmford ja renkaissa Eco paineet
niin hälytysraja olisi 2,3 bar miinus 20% noin 1,84bar.jne Täällä oli valikossa Comford tehtaan jäljiltä vaikka talvikumeissa oli 2,7 bar paineita.
_________________
Kaikenlaisii kotteroita ajettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ajokki
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Jou 2014
Viestejä: 21
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 30.04.2017 10:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

2.8 näytti olevan tehtaan jäljiltä ja comfort. Saattashan se renkaiden kumina pienetä jos vähän laskis ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10303
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 30.04.2017 11:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käytännössä load modella alkaa varotella korkeammalla paineella rengaspaineesta ja comfortilla saa mennä paineet aika alaskin ilman hälytystä.
Olikohan ihan testattuna tuo comfortin hälytys 1,8 bar. Näin muistelisin kun tuota tuli seurattua viime syksynä yhden kumin vuotaessa.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
valmet 412s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 17066
Paikkakunta: pohjois-stakunta

LähetäLähetetty: 03.05.2017 17:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://www.riemurasia.net/video/Suzuki-Vitara-96-myyntivideo/202970


On se eri peli vaan....
_________________
Varisjahdin veteraani...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10303
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 05.05.2017 11:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käytinpä Suizan paikallisessa merkkihuollossa 60 000 km huollossa. Ei kait siinä ollut kun öljyhommat ja jotain jarrujen herkistelyä.
Ensimmäinen takuu korjaus tehtiin lisäksi, kiinnitettiin vänkärin jalkatilan repsottava verhoilu takaisin paikoilleen.
Hintaa huollolle tuli 198,65 €. Ei oo ollu hirmu kalliita kilometrejä...
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 05.05.2017 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No eipä tosiaan... Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6924

LähetäLähetetty: 06.05.2017 17:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Edullista on. Subarulla pyysivät takapyöränlaakerin vaihdosta osineen 750 euroa. Pelkkä laakeri 270 eskoa. Eli työajaksi on listattu jotain 4-5 tunta 100 euron tuntihinnalla.

Itte vaihtaessa perustyökaluilla meni puolitoista tuntia veltosta velttoon. Ja SKF:n Japanissa tehty laakeri maksoi kotiovelle toimitettuna 105 euroa.

Eli aika paljon on vaihtotyöstä vissiin varattu työnjohdon paperihommille ja hallin kuluille. Wink

Apulaitehihnan taittopyörän vaihto osineen olisi ollut reilut 200 euroa. Originaalista taittopyörästä rosvosivat 84 euroa. Vaihtotyö oli erittäin haastava, lenkkiavaimella väänsi hihnakiristintä ja hihna pois. Taittopyörä kiinni yhdellä pultilla. Hihna takaisin ja reilu 5 minuuttia siinä meni. Täyttä rosvousta paikallisen merkkihuollon toiminta.
_________________
Kuolema tulee mustalla autolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5989

LähetäLähetetty: 06.05.2017 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Xtrailissa takavuosina molempien puolien takapyörien laakerit (2kpl siis) kustansi yht. 600 eur.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vanha pappa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Jou 2007
Viestejä: 2350

LähetäLähetetty: 06.05.2017 18:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juuri tuon merkkihuollon (Laakkonen Oy)älyttömän hinnoittelun vuoksi laitoin osaltaan Foresterini kiertoon.Helesvatan laiskoja asentajia.Saivat tosiaan menemään älyttömiä aikoja hommaan,kuin hommaan.Elämäni ensimmäinen auto,jossa tukivarret takaa olivat merkkiliikkeen mukaan vaihtokunnossa alle saassatuhannessa.Eikä tuo autonakaan nyt mikään autoa kummempi ollut,alavääntökin oli unohtunut tehtaalle, eli puuttui ainakin minun Foresteristani.
_________________
Vanha pappa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 06.05.2017 22:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moni tuntuu jaksavan ihmetellä miksi vaihtaa Vitaraan. Luotettavuus ja edulliset käyttökulut on mielestäni yksi aika hyvä porkkana suitsassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
uroskarhu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2017
Viestejä: 131
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 08.05.2017 17:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näky tulleen erä riisuttuja Vitaroita, hintaa näky olevan metallihohtovärin kanssa 20,500e. Ohimennen katsottuna niistä puuttui vakionopeussäädin ja peruutuskamera, muuten samanlainen, kuin karvalakki malli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20483
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.05.2017 08:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikäs moinen versio on.

Eikös vaki karvalakkimalli maksa noin 23ke. Jos muuta eroa ei oo kuin kamera ja vakkari, niin kohtuu edukkaasti pääsee jo uuteen nelivetoon kiinni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 84, 85, 86  Seuraava
Sivu 48 Yht. 86

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com