Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
äRPee Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 2637
|
Lähetetty: 18.03.2017 11:48 Viestin aihe: |
|
|
Muutama desilita ei maksa paljon, mutta valmistajalle/myyjälle huima säästö ja aivan tarkoituksellinen huijaus. Järkyttävää että niinkin alkeellinen valhe kuin haihtuminen menee vieläpä läpi ja pöljät maksaa. Sinällään uskottava selitys ilmalukoista vajaatäytön selityksenä on edelleenkin vain vajaatäytön selitys, eikä tuota vajaatäytön täyttöä kuulu millään muotoa asiakkaan maksettavaksi sälyttää. Hankinnan perussääntö numero 1 on että myyjä/valmistaja/toimittaja huijaa aina kun on mahdollisuus. Pöljät antaa sen mahdollisuuden ja maksavat silmät kiinni; "olipa hyvä että huomasivat huollossa!". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
uroskarhu Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Hel 2017 Viestejä: 131 Paikkakunta: Keski-Suomi
|
Lähetetty: 18.03.2017 15:54 Viestin aihe: Re: Jäähdytinneste |
|
|
sundiz kirjoitti: | pölykeuhko kirjoitti: |
Ei sitten tasan haihdu tuollainen määrä noilla kilsoilla. |
Kovaltahan tuo määrä kuulostaa kilometreihin nähden. Toisen merkkinen kulkuväline kävi ensihuollossa ja huomautettiin, että nestettä on saanut itse muutaman desin lisätä. Huollon mukaan on kuulemma normaalia uudelle autolle, kun tehtaalla täytetään nesteet niin voi jäädä pieniä ilmalukkoja järjestelmään. Sitten kun ehtii kone kunnolla pyörimään niin lähtee ilmataskut pois. Nyt on nestepinnat pysyneet siinä missä pitää. Voisiko suitsan koneissa olla samaa ilmiötä? |
En tehnyt ylimääräistä huoltoa 1000 km. Ensimmäinen huolto 20 000 kilometrissä, eikä ole lisätty ainakaan laskun mukaan nesteitä , huolto maksoi 140 euroa. Laitettiinko vitaraan mahdollisesti lohkolämmitin uutena, se olis yksi selitys? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 02.04.2017 08:58 Viestin aihe: |
|
|
Lahtinen kirjoitti: |
Koppuloin Vitaran penkkiin Bilteman ristiseläntuen. Sanoisinko, että varsin mielenkiintoinen ergonomiakokemus . |
Alkoi häiritsemään tuo penkin ristiselän tuen puute. Itsellä tulee työajoja talvisin jonkin verran ja tahtoo ajelusta selkä kipeytyä. Laitoin sitten tuommosen http://kauppa.arcticdental.fi/product/32/salli--driver
Mikään halpa tuo ei ollut mutta toisaalta yhde päiväkeikan kilometrikorvauksilla kattaa ettei paha jos selkä ei enää oikuttele. Hivenen kaupunkiajossa vaatii totuttelua, kun penkin sivuttaistuki häviää tuon myötä Sporttiseen ajeluun tuo ei näin sovi Toisaalta Vitaran penkki on isolle ukolle vähän ahdas. Tuntuu kuin perse ja selkä olisivat imukupissa. Myös tuon persauksen alle tulevan osan tuntuma on hyvä. Ei hikoa kassit eikä tarvi ilmastoituja penkkejä ku on tuo tuuletusrako |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 08.04.2017 08:37 Viestin aihe: |
|
|
Paremman ajoasennon virittely jatkuu: Lisäksi tuossa on jeeppiin verrattuna häirinnyt käsinojan puute. Jeepissä oli leveä pehmustettu keskikonsoli joka ajoi sen asian. Suzukissa toinen käsi on ikään kuin tyhjän päällä Tilasin sitten vielä tuollaisen https://www.armster.co.uk/shop/suzuki-vitara-2015-armster-2-armrest/
Saa nähdä minkälainen viritys on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 15.04.2017 17:10 Viestin aihe: |
|
|
Tietäiskös joku ”viisaampi”, onko Suzukilta tulossa isompaan kokoluokkaan maasturia missään vaiheessa? Toi uus SX4:kään ei taida olla juurikaan Viagraa suurempi sisätiloiltaan?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ajokki Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 11 Jou 2014 Viestejä: 21 Paikkakunta: Suomi
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 16.04.2017 08:15 Viestin aihe: |
|
|
Mielenkiintoista.
Googlailin pikaisesti. Ilmeisesti kyseessä taitaa olla joku Intian tehtaan tekele ja oliskohan tuonne ”kehittyville markkinoille”. 2.4 litraisella bensakoneella ja 20cm maavaralla.
Pituutta noin 30cm enemmän, mitä normivitarassa ja tavaratilakin jo tuonne 500 litran hujakoille.
Jos tuota tulevaisuudessa tehtäisiin länsimarkkinoiden spekseillä tänne ja Suzukimaiseen hintaan, niin voisi olla kiinnostava peli… |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
Lähetetty: 16.04.2017 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Jep vissiin siellä on vieläkin joku malli tuotannossa Etelä-Amerikkaan. Googlailun perusteella olisi kuitenki uusi GV tulossa myöhemmin enempi katumaasturipainotteisena. Kuulostaa mielenkiintoiselta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 17.04.2017 09:47 Viestin aihe: |
|
|
jkoiv kirjoitti: | Paremman ajoasennon virittely jatkuu: Lisäksi tuossa on jeeppiin verrattuna häirinnyt käsinojan puute. Jeepissä oli leveä pehmustettu keskikonsoli joka ajoi sen asian. Suzukissa toinen käsi on ikään kuin tyhjän päällä Tilasin sitten vielä tuollaisen https://www.armster.co.uk/shop/suzuki-vitara-2015-armster-2-armrest/
Saa nähdä minkälainen viritys on. |
Mielenkiintoinen. Nakkaatko viestiä, kun saat kilkkeet paikalleen. Miltä vaikuttaa, vai kiinalaiselta . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 17.04.2017 14:49 Viestin aihe: |
|
|
Lahtinen kirjoitti: | jkoiv kirjoitti: | Paremman ajoasennon virittely jatkuu: Lisäksi tuossa on jeeppiin verrattuna häirinnyt käsinojan puute. Jeepissä oli leveä pehmustettu keskikonsoli joka ajoi sen asian. Suzukissa toinen käsi on ikään kuin tyhjän päällä Tilasin sitten vielä tuollaisen https://www.armster.co.uk/shop/suzuki-vitara-2015-armster-2-armrest/
Saa nähdä minkälainen viritys on. |
Mielenkiintoinen. Nakkaatko viestiä, kun saat kilkkeet paikalleen. Miltä vaikuttaa, vai kiinalaiselta . |
Jep. Täysi arvoitus tosiaan on onko jämäkkä vai rämisevä pas-ka. Molemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia Yllättävän pitkään mennyt kuljetuksessa. Osa tästä menee toki Suomen postin piikkiin jossa paketti on maannut pääsiäisen yli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 20.04.2017 13:15 Viestin aihe: |
|
|
Tuo kyynärnoja paransi kummasti ajoasentoa. Jämäkkä ja tiukat sovitukset. Palikka on tehty EU-alueella joka selittää. Pakettia purkaessa kyllä mietin että voiko tuo pysyä tiukasti neljällä ruuvilla mutta niin se vain tekee. Ohessa muutama kuva.
http://aijaa.com/Q9PrMi
Tärkeä yksityiskohta jota ei löydy edes Range roverista. Irroitettava magneettiläpällä ja vyölenkillä varustettu kotelo joka vetää 3kpl 416 Rigbyn patruunaa
http://aijaa.com/Ejdnt8
Paikoillaan. Asennus otti ehkä 30min. Tosi helppo ja nopea.
http://aijaa.com/RO8QY2
http://aijaa.com/Sr5FYi
http://aijaa.com/h0VoLO |
|
Takaisin alkuun |
|
|
suiza Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Lok 2016 Viestejä: 31 Paikkakunta: Itä-Suomi
|
Lähetetty: 26.04.2017 17:00 Viestin aihe: Kesärenkaat |
|
|
Mitkä kesärenkaat on alla ja paljonko on rengaspaineet,aika kovat paineet ainakin täällä renkaissa,olettako koettaneet eri paineita.Minkälaiset ajokokemukset.
Omat renkaat:
Contimental EcoContact 215/55 R17
Paineet ohjekirjan mukaan max.4 henkilöö
Edessä 2,8 Takana 2,6
Ajotuntuma sanoisko microautomaisen terävä ohjaus,
oljysoran poikkikatkeemat ja pienet kuopat kumahtavat ohjaamoon. _________________ Kaikenlaisii kotteroita ajettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17066 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 26.04.2017 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Eteen 2, taakse 2.2 _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kenppi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 10 Syy 2016 Viestejä: 49
|
Lähetetty: 27.04.2017 19:58 Viestin aihe: |
|
|
Suiza; laita rengaspaineiksi 2,3bar eteen sekä taakse, ja valitse auton tietokoneen valikosta TPMS, asetukseksi comfort. Valikkoon pääsee painamalla mittariston valaistuksen säädintä pohjassa muutaman sekunnin, kun ajotietokoneen näyttö on tyhjä. Valinnat tapahtuu samasta näppäimestä kiertämällä painiketta sekä painamalla lyhyesti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|