OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pussihousuelviksen äänestykset.

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Pussihousuelviksen äänestykset. Kiinnostaako?
Kyllä.
31%
 31%  [ 19 ]
Ei.
66%
 66%  [ 40 ]
Mitkään äänestykset ei kiinnosta.
1%
 1%  [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 60

Kirjoittaja Viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.06.2013 17:13    Viestin aihe: Pussihousuelviksen äänestykset. Vastaa lainaamalla viestiä

Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
torant
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Huh 2009
Viestejä: 2238

LähetäLähetetty: 17.06.2013 17:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kansa on puhunut? Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pussihousuelvis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hel 2011
Viestejä: 2650

LähetäLähetetty: 17.06.2013 18:20    Viestin aihe: Re: Pussihousuelviksen äänestykset. Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä.


Olet näemmä aloittelija äänestyksen perustamisessa. Äänestysvaihtoehtoja on vähän, eikä niissäkään ole mitään perusteluja. Sad
_________________
http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s

http://aijaa.com/CZV65q
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nettijussi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5435
Paikkakunta: Muinais Suomi

LähetäLähetetty: 17.06.2013 18:43    Viestin aihe: Re: Pussihousuelviksen äänestykset. Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
Olen miettiyt että kuinka monella nuo kiinnostaa. Ensimmäisellä sivulla taitaa olla 12 Pussin aloittamaa äänestystä.

Eiköhän tuo kiinnostus parilla klikkauksella selviä?
Tartte turhaan aprikoida. Laughing

Nettijussi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nettijussi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5435
Paikkakunta: Muinais Suomi

LähetäLähetetty: 17.06.2013 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pussihousuelvis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hel 2011
Viestejä: 2650

LähetäLähetetty: 17.06.2013 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nettijussi kirjoitti:
Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa.


Ne lukijamäärät on vielä aika vähiä. Muistan aikanaa, kun kirjoitin Pekkalan Erän tapahtumia MKJ:n sivuille, niin lukijoiden määrä muistaakseni nousi yli sadantuhannen. Shocked
En käsittänyt sitä itsekkään. Voihan kävijöinä olla jokin "kone", mistä en itse ainakaan ymmärrä tai sitten olen menettänyt "taaloja", kun en ole kirjoituksiani kaupallisessa mielessä julkaissut. Sad
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. Sad
_________________
http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s

http://aijaa.com/CZV65q
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nettijussi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5435
Paikkakunta: Muinais Suomi

LähetäLähetetty: 17.06.2013 19:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pussihousuelvis kirjoitti:
nettijussi kirjoitti:
Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa.


Ne lukijamäärät on vielä aika vähiä. Muistan aikanaa, kun kirjoitin Pekkalan Erän tapahtumia MKJ:n sivuille, niin lukijoiden määrä muistaakseni nousi yli sadantuhannen. Shocked
En käsittänyt sitä itsekkään. Voihan kävijöinä olla jokin "kone", mistä en itse ainakaan ymmärrä tai sitten olen menettänyt "taaloja", kun en ole kirjoituksiani kaupallisessa mielessä julkaissut. Sad
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. Sad

Oi, nyt pistit pahan.
Tuli mieleen montahan ropoa minäkiin olen menettänyt, koska ilman korvauksia olen viestejäni päästellyt, (toisin kuin TAK, joka työkseen nettiin kirjoittaa ).
Tuo satatuhatta seuraajaa kyllä pistää Nettijussinkin hattua nostamaan. Wink Pekkalan Erän tapahtumain seuraaminen oli kyllä tosi kiinnostavaa luettavaa. Miten jatkossa, onko Pekkalan erä lopetettu, vai Kuhna päässy hallituksen jäseneks?

Netijussi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapmar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2006
Viestejä: 2712
Paikkakunta: polulla

LähetäLähetetty: 17.06.2013 19:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minusta Pussihousuelviksen äänestykset ovat erälle.net-kulttuuria parhaimmillaan. Niillä on oma ja tärkeä roolinsa. Pelolla mietin, mitä olisi tilalla, jos niitä ei olisi. Olisiko foorumi parempi ilman niitä - tuskinpa vaan!
_________________
http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Eräpeikko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2008
Viestejä: 3312
Paikkakunta: Vekkulan puukirkon takana.

LähetäLähetetty: 17.06.2013 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Määki on elvis fani.
_________________
Mogens Trolle
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14739

LähetäLähetetty: 17.06.2013 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pussihousuelviksen äänestyksissä on aivan huippuunsa viritetty "ei mahdollista vastausvaihtoehtoa" -dilemma. Jos näitä lukee ajatuksella, niin voi kyllä helposti huomata kuinka kätevästi vähäisillä vaihtoehdoilla voi saada aikaan tilanteen, jossa vastauksista yksikään vaihtoehto ei ole mielekäs. Muistaakseni joskus tällainen äänestys oli jostain petoasioista (en muista laatijaa) ja mielestäni tuolloinkin vastausvaihtoehdot olivat niin valmiiksipureskeltuja, että niihin ei voinut vastata.

Miettikääpä poliitikkoja silloin kun toimittaja asettaa kysymykset ja niihin joko/tai vaihtoehdon tai kysymyksen ja kyllä tai ei vaihtoehdot. Nämä ovat usein tavattoman vaikeita vastattavia ja pääasiassa jopa mahdottomia.

Mutta ajattelemaan nämä vähäiset vaihtoehdot panevat...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pussihousuelvis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hel 2011
Viestejä: 2650

LähetäLähetetty: 17.06.2013 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nettijussi kirjoitti:
Pussihousuelvis kirjoitti:
nettijussi kirjoitti:
Selvitykseks vielä, näyttää 300-500 kiinnostunutta kävijää olla Pussihousun äänestyksiä katsomassa.


Ne lukijamäärät on vielä aika vähiä. Muistan aikanaa, kun kirjoitin Pekkalan Erän tapahtumia MKJ:n sivuille, niin lukijoiden määrä muistaakseni nousi yli sadantuhannen. Shocked
En käsittänyt sitä itsekkään. Voihan kävijöinä olla jokin "kone", mistä en itse ainakaan ymmärrä tai sitten olen menettänyt "taaloja", kun en ole kirjoituksiani kaupallisessa mielessä julkaissut. Sad
Myönnettäköön, että kirjoitukset ovat varsinaisia "antieräkertomuksia" ja sillään häpeäksi koko metsästyskirjallisuus kultuurille. Sad

Oi, nyt pistit pahan.
Tuli mieleen montahan ropoa minäkiin olen menettänyt, koska ilman korvauksia olen viestejäni päästellyt, (toisin kuin TAK, joka työkseen nettiin kirjoittaa ).
Tuo satatuhatta seuraajaa kyllä pistää Nettijussinkin hattua nostamaan. Wink Pekkalan Erän tapahtumain seuraaminen oli kyllä tosi kiinnostavaa luettavaa. Miten jatkossa, onko Pekkalan erä lopetettu, vai Kuhna päässy hallituksen jäseneks?

Netijussi


Pekkalan Erän kirjoituksia kirjoittaessa Pussihousuelvis tunsi todellista luomisen tuskaa. Olihan se eräänlainen jatko kertomus. Välillä oli "väännettävä vitsiä". Oli helpompaa tipahtaa tänne "riekkulaiseksi". Olla milloin asintuntija ja taas heti laittaa kaikki läskiksi. Sad

Mutta...mutta olen miettinut Pekkalan Erä jatkoa, koska se osaksi perustuu tosi tapahtumiin. Ensi syksynä alkaa taas tosi tapahtumat,
nimittäin hirvijahti tapahtumat, mikä on loputon tarinoiden aihe...ainakin Pekkalassa. Cool
_________________
http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?t=18s

http://aijaa.com/CZV65q
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com