Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
juhnuu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.09.2012 07:27 Viestin aihe: |
|
|
Löytyykö tikka t3 stainlesiin sopivaa tukkia tuolta? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mikko81 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.09.2012 14:02 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole tikkaan tukkeja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Spaso Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.09.2012 15:04 Viestin aihe: |
|
|
Saakohan noihin Thumbhole tukkeihin teetettyä säädettävää poskipakkaa? Itsellä tulee 56 etulinssillä kiikari, niin alkaa arveluttamaan tuon tukin harjan korkeus. Ei kovinkaan hyvä jos joutuu kurkottelemaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pirulainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2012 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Onkos kellään ollut ongelmia Itellan suunnalta noiden tukkien kanssa?
vai jääkö ne automaattisesti Tullin haaviin... ja sitä kautta sitten kun itse hakee, niin ei voi itella niitä palautella jenkkilään. Mites jos hoitaa sähköisesti ne tullimaksut, kun viesti tulee, onko itella tuonut mukisematta sen jälkeen perille? _________________ Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-
-Marlinisti-Jouskaripelle- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
maketski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2012 07:38 Viestin aihe: |
|
|
Mulle ainakiin toi itella.Itellalta tuli kirje jos kysyttiin teenkö ite tulliselvityksen vai tekeekö ne ois maksanut 24€ kun ite tekee tullin sivuilla niin ei menny kun tulli maksu.Seuraavana päivänä oli postipate käyny puketin kanssa kolkuttelemassa kotona mutta kun ketään ei ollut kotona oli lappu jätetty että käy hakemassa lähimmästa postista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
savonmies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.09.2012 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Spaso kirjoitti: | Saakohan noihin Thumbhole tukkeihin teetettyä säädettävää poskipakkaa? Itsellä tulee 56 etulinssillä kiikari, niin alkaa arveluttamaan tuon tukin harjan korkeus. Ei kovinkaan hyvä jos joutuu kurkottelemaan. |
Taitaa olla aika vaikea tuohon kevyempään malliin ainakin tehdä,
Varmint tukkiin taitaa onnistua.
Tuolta löytyy kuva kun vähan yli puolestavälistä selaa alaspäin. Sama kivääri taitaa olla ainakin kolmessa viestissä....
https://www.snipershide.com/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2271882 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JJR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.09.2012 08:29 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän säädettävänkin poskipakan teko onnistuu vaikka miten kevyeen tukkiin kun sen tekee ainetta lisäämällä eikä poistamalla.
Siis samaan tyyliin kuin AICS poskipakat, mutta materiaali tietysti vapaa, laminaatti, juuripähkinä, hiilikuitu...
Perään pari reikää ja rampamuhvillinen pidätinruuvi kylkeen. Poskipakka irtopalana päältä sisään ja kiristys halutulle korkeudelle. Problem solved.
Itte tekisin vielä ehkä estetiikan nimissä niin että ensin määrittäisin sopivan poskipakan korkeuden ja sitten perän harjaan tyköistuvaksi muotoiltu sopivan korkuinen poskipakka yhdellä pitkällä läpiruuvilla paikalleen, eli poskipakan kiristys perän harjaa vasten tapahtuisi perän alta. Lopputulos siis jotakuinkin ao näköinen (paitsi että tekisin poskipakan harjasta piippulinjan suuntaisen, mutta tämmöinen kuva nyt löytyi netistä sekunnin etsimisellä):
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
antti.paaaho Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.05.2013 14:33 Viestin aihe: |
|
|
Miten hyvät sovitukset teillä on ollu noissa tukeissa?
Tänään saapui mulle tommonen featherweight tukki howaan ja tuohon kun raudat ruuvasin paikalleen olin vähän ihmeissään. Monesta paikkaa olen lukenut että sovitus on ollut tosi hyvä vaan tässä näki silmällä ihan selvästi miten jossain vaiheessa sovitusten teko on mennyt pieleen. Tukki vääntää piipun ihan toiseen reunaan jossa se osuu tukkiin. Voisi kuvitella että tollanen jännistys mikä piippua vääntää tukin etuosasta on todella pahaksi käynnille.
Tuon varmaankin saa korjattua petaamalla? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
zambo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.05.2013 18:43 Viestin aihe: boyds tukin sovitukset |
|
|
Mulle tuli Weatherbyyn tukki, joka on sama kuin Howan tukki. Alarautojen etuosan kohdalta hieman poistin puuta, jotta alaraudan sai ilman painamista paikalleen. Muutoin hyvät sovitukset, aseen käynti parani hieman. Oliko sitten sovitusten vaiko paremman ampuaotteen vaikutusta, en tiedä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.05.2013 18:48 Viestin aihe: |
|
|
Eikö nuo Boydsit ole tarkoitettukin pedattaviksi? Mulla on ollut pari, ja pienellä viimeistelyllä ja massapetauksella tuli ihan vimosen päälle. Ainakin tuo winsu oli sellainen, että ilman petausta tuskin olisi käymään saanut, vaikka sovitukset aika lähellä olikin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 02.05.2013 19:40 Viestin aihe: |
|
|
Mistäs muuten saapi nykyään halvimmalla Acraglas settiä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.05.2013 21:27 Viestin aihe: |
|
|
Loimaan asekellarissa on 54e, kun asetarvike.com ei näemmä enää myy, siellä oli joskus jotain alta 40e |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 02.05.2013 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Alkaa olla niin kallista että Devcon tulee halvemmaksi. Eikä se ainakaan huonompaa ole. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
savonmies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.05.2013 21:16 Viestin aihe: |
|
|
jussi72 kirjoitti: | Loimaan asekellarissa on 54e, kun asetarvike.com ei näemmä enää myy, siellä oli joskus jotain alta 40e |
ahti huvilalla näytti olevan 52e
itse ainakin ajattelin kokeilla seuraavaksi devicoa sitä saa ainakin tuolta:
http://www.mrasupply.com/tuotteet.html?id=34/ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 08.05.2013 16:36 Viestin aihe: |
|
|
Tänään mulla tupsahti postiin purkki tuota devconia juurikin tuolta samaisesta paikasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|