Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
metsästätkö näätiä? |
kyhl! |
|
74% |
[ 23 ] |
en. |
|
25% |
[ 8 ] |
|
Ääniä yhteensä : 31 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
jahtimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.06.2005 22:48 Viestin aihe: |
|
|
Oletkos niätämies jäljittänyt näätiä ihan suksipelissä vai tarvitaanko siellä etelässä suksiakaan tuohon hommaan. Itse olen ajatellut että se olisi meikäläiselle sopiva jahtimuoto mutta tahtovat kehua ylitsepääsemättömän vaikeaksi opetella ilman koiraa. Luulen kylläkin että puhuvat vailla parempaa tietoaan sillä kukaan näistä satusedistä ei ole hommaa kokeillut. Jälkiensä päästähän eläin aina löytyy ja jos elintavat tuntee niin kyllä kai sen lymypaikankin pitäisi löytyä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Niätämies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.06.2005 14:17 Viestin aihe: |
|
|
No kävellen olen mennyt mitä olen mennyt ja nyt sain viimetalvena mettäsukset mutta sitten ei löytynyt taas jälkiä joiden perään olisi voinut lähteä, tosin jäljittelimmehän myö kaverin kans yhtä supia talvella kun olin kävelemässä näätärautoja niin jälet tulivatten vastaan siinä, mutta kyllähän täälläkin suksille on käyttöä pääosin keskitalvesta eteenpäin eli jalkapelissä menee kyllä alkutalvi.
Olenkin nyt pääasiassa harrastanut näädälle tuota
rautapyyntiä ja perässä mennyt silloin tällöin, meikäläisen tuuria on että kun lähtee ettimään mettästä parihyppyjä ja voisi pyhittää koko sen päivän jäljittelimisessä niin sitten ei löydy jälen jälkeä
Kaikki nahkat mitä nyt on tullut taanalle niin ovat tulleet noista loukkuloista _________________ God dammed. What a fuck is that, is that a squirrel. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|