Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
razzi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.11.2011 19:05 Viestin aihe: |
|
|
Mitenkäs tuossa Motorolassa kestää akku? Pärjääkö päivän? Entäs kuuluvuudet? Oon päättänyt ostaa tuon uuden Up:n pannan, mutta tää puhelimen valinta tuottaa tuskaa.
Motorola Defy+ ja Samsung Galaxy Xcover kiinnostaa. Mitä androidi puhelimia teillä muilla on käytössä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2011 16:53 Viestin aihe: |
|
|
Samsung Galaxy Xcover
Tuon ku laittaa,niin ei varmasti ole huono valinta
Samsung nexxus itellä ja hyvin toimii _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapanih Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2011 17:10 Viestin aihe: |
|
|
Samsung meni tilaukseen. Motorola persotti vähän isomman akun ja paremman kameran takia, mutta käyttäjäkokemukset netissä eivät olleet mairittelevia. Lähinnä huolto ja tuki ontuivat pahasti.
Samppu tullee Telefinlandin kautta, joten joutuvat vastaamaan niin huollosta kuin muustakin tuesta.
Nykyinen Nokia 5800 on kylläkin pelannut EasyGo:lla ja muutenkin kuin se kuuluisa junan vessa, paitsi oikein märkinä päivinä on pitänyt varoa. Kerran tilttasi kosteuden kanssa, ja pussissa pidossa on omat hankaluutensa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hattu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.11.2011 22:04 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä Nokian E-sarjalaiset on edelleen oikea valinta tähän käyttöön.
Ainakin itselleni tuo akunkesto on hieman tärkeämpi ominaisuus kuin jotkut kosketusnäytöt ja muut turhuudet.
Samsung galaxy ace oli kokeilussa ja todella kokeiluksi jäi. Akku kesti ehkä puolisen tuntia kun dogps+ oli päällä. Itse ainakin viivyn metsällä hieman pidempään kuin puolituntia.
Niin, onko tuosta xcoverista jotain kokemuksia? Rohkenen veikata että akku nöyrtyy siitäkin melko nopeasti kun dogps+ seuranta on päällä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
razzi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.11.2011 00:51 Viestin aihe: |
|
|
Motorolan Defy+ kävin tänään verkkokaupassa hypistelemässä. Ei oikein iskenyt. Täytyy odotella, että pääsee tuota Samsungia kokeilemaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.11.2011 13:59 Viestin aihe: |
|
|
Hattu kirjoitti: | Kyllä Nokian E-sarjalaiset on edelleen oikea valinta tähän käyttöön.
Ainakin itselleni tuo akunkesto on hieman tärkeämpi ominaisuus kuin jotkut kosketusnäytöt ja muut turhuudet.
Samsung galaxy ace oli kokeilussa ja todella kokeiluksi jäi. Akku kesti ehkä puolisen tuntia kun dogps+ oli päällä. Itse ainakin viivyn metsällä hieman pidempään kuin puolituntia.
Niin, onko tuosta xcoverista jotain kokemuksia? Rohkenen veikata että akku nöyrtyy siitäkin melko nopeasti kun dogps+ seuranta on päällä. |
Itellä on Samsung nexxus S ja 4h jahti tällekki päivää akussa virtaa 71% kun oma paikka ei ollut koko aikaa päällä.
Ja sen verran olen tuota samsungin tehoakkua testannut,että 8h riittää virta vaikka on oma paikannus ja seuranta koko ajan päällä..
Jos puolituntia akku kestää tutkatessa,niin kyllä puhelimessa on jokin vika silloin.
Itse latasin task killerin jolla saa sammutettua kaikki ylimääräiset ohjelmat puhelimesta ja otin synkronoinnin pois päältä,niin rupes akut kestään..
Aluksi normi puhelin käytössä meni akku tyhjäksi vuorokaudessa,nyt kestää jo useamman vuorokauden.
Kyllä Nokialaiset on menneen talven lumia verratessa android puhelimiin.ja varsinki kosketusnäytöllä toimii paikannusohjelma tosi hyvin..en ainakaan minä tule enää näpäin puhelinta enää laittamaan..
Jospa tuo nokia uus käyttöjärjestelmä olis parempi kuin symbian. _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
STILH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.11.2011 18:16 Viestin aihe: |
|
|
samsung xcoveri mulla käytössä ja siinä up ohjelma, eikä moittimista. akku kestää 6h jos oma ja koiran paikannus koko ajan päällä.pakkasen vaikutusta puhelimeen en tiedä mutta tuskin pidentää käyttö aikaa. _________________ Tikka Takoo Tarkasti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
näätämies212 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 10:23 Viestin aihe: |
|
|
Nokian X7 lähti tilaukseen. Ehkei ihan yhtä tuulennopea (symbian anna) kuin nuo tuplaytimiset, mutta kun on tottunut nokian ohjelmaan, niin on mukava käyttää ja akunkestokin näyttäis olevan parempi kuin monella muulla kosketusnäyttöisellä. Pitää pistää nuo ilmaiskartta ohjelmat testiin, jahka tuon saan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kari Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 650 Paikkakunta: pohjoispohjanmaa
|
Lähetetty: 28.11.2011 10:59 Viestin aihe: |
|
|
STILH kirjoitti: | samsung xcoveri mulla käytössä ja siinä up ohjelma, eikä moittimista. akku kestää 6h jos oma ja koiran paikannus koko ajan päällä.pakkasen vaikutusta puhelimeen en tiedä mutta tuskin pidentää käyttö aikaa. |
Oliko kuitenkaan uusi GALAXY Xcover. Myös täällä tuo kosketusnäytöllinen ÄLYpuhelin kiinnostaa ja käyttökokemukset siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 12:30 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | "Virhe kartan latauksessa, karttojen maksimimäärää pienennetty".
Tuollaista herjaa heittelee välillä kun karttaa vierittää latautumaan. Jää hetkeksi 0% palamaan ja sitten tulee tuo yo. herja, mutta kun painaa OK, niin alkaa pyöriä taas normaalisti. Karttojen maksimimäärässä on 999, enkä ole sitä nyt muutellut. Muilla samaa hommaa tai olisiko tietoa miten saa tuon joutavan herjailun loppumaan? |
Itse itseäni tehostaen, kun ei kuulunut vastausta tuohon. Onko tullut muille vastaan ym. onkelmaa? _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 14:40 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | Hitleri kirjoitti: | "Virhe kartan latauksessa, karttojen maksimimäärää pienennetty".
Tuollaista herjaa heittelee välillä kun karttaa vierittää latautumaan. Jää hetkeksi 0% palamaan ja sitten tulee tuo yo. herja, mutta kun painaa OK, niin alkaa pyöriä taas normaalisti. Karttojen maksimimäärässä on 999, enkä ole sitä nyt muutellut. Muilla samaa hommaa tai olisiko tietoa miten saa tuon joutavan herjailun loppumaan? |
Itse itseäni tehostaen, kun ei kuulunut vastausta tuohon. Onko tullut muille vastaan ym. onkelmaa? |
Mikä ohjelmaversio sulla on käytössä?
Näät sen kun avaat ohjelman _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 15:48 Viestin aihe: |
|
|
4.3.7 Pro on käytössä. Päivitelty on sekä pantaa että puhelimen ohjelmistoa. _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
STILH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 19:30 Viestin aihe: |
|
|
Kari kirjoitti: | STILH kirjoitti: | samsung xcoveri mulla käytössä ja siinä up ohjelma, eikä moittimista. akku kestää 6h jos oma ja koiran paikannus koko ajan päällä.pakkasen vaikutusta puhelimeen en tiedä mutta tuskin pidentää käyttö aikaa. |
Oliko kuitenkaan uusi GALAXY Xcover. Myös täällä tuo kosketusnäytöllinen ÄLYpuhelin kiinnostaa ja käyttökokemukset siitä. |
ei mikään galaxy,ihan se perus xcover 271 iskunkestävä taskulamppu puhelin. _________________ Tikka Takoo Tarkasti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 21:49 Viestin aihe: |
|
|
Hitleri kirjoitti: | 4.3.7 Pro on käytössä. Päivitelty on sekä pantaa että puhelimen ohjelmistoa. |
No oiskohan niin,että sulla on karttojen tallennuspaikkana puhelimen muisti?
Tarkistappa asetukset yleinen ..onko siellä kohdekansio muistikortti. _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
^Rikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2011 23:18 Viestin aihe: |
|
|
Juuri asentelin Ultrapointin tuohon uuteen Samsungin Galaxy Aceen ja kyllä täytyy sanoa että todella hyvältä vaikuttaa verrattuna javaan vaikka ei siinäkään varsinaisesti huonoa ole. Viikonloppuna pääsee testailemaan paremmin akun kestot ja vastaavat hirvijahdissa. Sitten tarkempaa kommenttia.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|