Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
egi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.09.2011 12:07 Viestin aihe: Huurteenestoaineet |
|
|
Hei rillipäät kertokaahan kokemuksianne mitä laitetaan silmälaseihin, etteivät ne huurtuisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Morjensta Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.09.2011 12:14 Viestin aihe: |
|
|
itse en rillipää ole. mutta jääkiekkoa kun pelasin, joskus paljonkin, niin visiirin kun puhdisti säännöllisesti fairy liuoksella, niin jo jeesasi! _________________ Okke... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petsupaa Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Lok 2008 Viestejä: 494 Paikkakunta: Helvetistä länteen
|
Lähetetty: 23.09.2011 12:42 Viestin aihe: |
|
|
Marssi asiantuntevaan optikkoliikkeeseen, sieltä löytyy apu... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.09.2011 12:48 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä kans rillit ja käytän: Shield fog buster Anti-Fog/Lens Cleaner nimistä ainetta. Ei ole huurtunut mutta kovassa menossa höyry tiivistyy linssin pintaa, alkaa valumaan linssiä pitkin ja siten vääristää kuvaa. _________________ Vilmatunturin laiteilla asustava pyytömies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A-Boltti Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Tou 2011 Viestejä: 544 Paikkakunta: Suomineidon käsivarsi
|
Lähetetty: 23.09.2011 13:21 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos topitsin aloittajalle muistutuksesta . Olin aivan unohtanut, että tänään piti soittaa aika optikolle näön tarkistukseen. Piilolinssien hankintaan olen itse päätynyt. Itsellänikin meni hermot tuohon huurtumisongelmaan, sekä siihen että lasit ovat vähän väliä niin phaskaiset ettei läpi näe. Lisäksi vielä niin sanottujen naamasuojien, ja varsinkin talvella commandopipon käytön vaikeus lasit päässä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|